Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Har til nå funnet mye fint til han på Exit, eller det heter vel nameit nå? Har også handlet mye på H&M, litt på lindex og litt på kappahl. Men mest NameIt, eller hva det heter...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 jeg anbefaler ikke disse vanlige kledskjedene med klær til alle.. hvorfor? H&M klærene er jo veldig søte og pene klær, men absolutt alle! ungene har de klærene. Kappahl har kun (til gutter) brune klær gjerne med ugle på Lindex har litt for retro klær, går ann å ha noe vanlig og. mens cubus ekkje så gale,men dårlig utvalg for gutter.. name it har de fineste klærene.. de e kjempesøte pg ikke så mange som har de samme klærene der.. er jo litt dyrere kanskje,..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Min 4åring vil allerhelst ha like klær som alle andre i bhg. Min 2åring vil allerhelst ha like klær som storesøster. Derfor handler vi det meste på HM. Barna er super fornøyde iom at de da får like klær som alle andre går med og mor er superfornøyd fordi dette er en butikk som ikke sluker innholdet i lommeboka mi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå