Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Etter all den nick-stjelingen slettet jeg kontoen min her, for "nå var grensen nådd".....trodde jeg skulle klare å holde meg unna. Men må nok bare innrømme det: Jeg er nok diboholiker......
Krusemynthe Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hyggelig at du kommer tilbake, men trygt...vet ikke.. Ser stadig at InnMari-kopien er i bruk - så kanskje du skulle mytte nick til noe uten liten "L" / stor "i"....
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Åhh...er det derfor!? Ja, kanskje...må bare komme på et nytt et da )
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Forkorte det litt da, myyyye enklere..hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 har noen stjålet nicket ditt wolla?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Ja, var masse tull her for et par kvelder siden... La ut et innlegg om at jeg hadde så lyst til å skrive barnebok, og to sek etter var det en fake wollafruen som begynte å bable om "ja, også har jeg så lyst til å skrive en samling erotiske noveller..", også tok det helt av med masse svada-innlegg av denne personen... Syns det var ekkelt jeg. Ganske harmølst, men utrolig barnslig og teit.. Prøver meg nå som WF...hehe...
Krusemynthe Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Se der, ja!! Nå får du heller referere til at du tidligere hadde et annet nick, hvis du vil fortsette tanker/tråder e.l. fra før denne identitetstyven fikk frididsproblemer!
Gjest Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Takk for tips ) Skrev over her at jeg jo hadde lyst til å skrive barnebok....og det har jeg gjort...men vet ikke om noen vil gi den ut...haha... Huff..litt skummelt..
Krusemynthe Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg har faktisk også noen fortellinger "i meg" - men de er nok best egnet som billedbøker. Det hadde vært en drøm å finne en illustratør å samarbeide med... Gi den ut, hvis du klarer. Hva er det verste som kan skje?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 tok du deg så nær av det? hun kopierte nicket mitt og, men jeg bryr meg egentlig ikke. de fleste skjønte nok at det ikke var den virkelige deg eller meg. en teit fjortis bare, skal mere til for å skremme oss, skal det ikke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå