Gå til innhold

Begynner å bli litt bekymra for svigers jeg nå...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen lusker mellom trærne
Skrevet

Hadde en avtale med svigers om at de skulle hente Anniken mellom klokka 9.30 og 10. De skulle en tur til byen i en avtale der først...

De har enda ikke dukket opp, og de har heller ikke ringt... Jeg har prøvd å ringe, og det samme har sambo, men vi får ikke svar... Det er virkelig ikke typisk dem i det hele tatt, de dukker alltid opp når de skal, og hvis noe kommer i veien ringer de og sier ifra...

Begynner å bli bekymret for at det har hendt noe, jeg!

Det er ihvertfall ikke sjans for at de har forsovet seg eller noe, de har 2 skolebarn som skal opp og er alltid tidlig oppe...

Huff, hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent litt, det er sikkert en naturlig forklaring. Evt kan ikke dere reise hjem til dem for å se om dem er der?

Skrevet

Hadde ventet å sett, avtalen de hadde kan ha tatt lengre tid enn ventet og at de ikke har mulighet til å få ringt (feks bankmøter,forsikring etc er ikke alltid lett å komme fra), tida kan ha gått fra de :)

Skrevet

Sambo har prøvd å ringe hjem til dem, ingen hjemme der heller =(

Det er en halvtime å kjøre for meg opp der, og jeg har ikke bil i dag, så da må jeg ta 3 busser og det tar sikkert 2 timer =/

Skrevet

Ja, jeg får satse på at det er noe sånt=) Hehe, jeg blir bare veldig fort bekymra for folk...=P

Skrevet

Jeg vet åssen det er :) er sånn selv, men har lært at man må ha litt is i magen :) som regel er jo alt bra. Hold oss oppdatert da:)

Skrevet

Sendte melding til sambo om at hvis han fikk tak i dem skulle han si at de ikke trengte å hente henne allikevel, siden det da bare blir stress med henting om noen timer.

Fikk svar at han hadde snakket med dem og at de ikke kom, så da er vel alt i orden=)

Skrevet

Svigermor ringte nå også, de har 2 fosterbarn og hadde vært i møte med barnevernet, det pleier som regel ikke å ta mer enn en time men i dag hadde det tatt over 3 timer...Svigermor hadde visst sittet og trippet under hele møtet...=P

Jaja, da kan jeg puste lettet ut, og slippe å se for meg bilkræsj og gud vet hva=)

Skrevet

Uff jeg vet, sånn er jeg også, hehe...

Bra at det bare var det da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...