Gå til innhold

NOEN SOM KJENNER MYE LIV, MEN ER BEKYMRET OM DET KOMMER ET PAR DAGER UTEN TEGN??


novembergutten:)

Anbefalte innlegg

nå lurer jeg fælt.. har hver dag kjent liv i et par uker ihvertfall til nå.. fikk time for å sjekke hjerterytmen idag og sånn halv 1.. håper alt er bra..sitter her å sturer i sofaen alene og lurer .. samboeren er på jobb og blir ikke med, men innbiller meg at jeg må ringe han etter timen med dårlige nyheter!!! KLARER IKKE FÅ TANKEN UT AV HODET!!

noen fler som har vært veldig bekymret til nå? har prøvd varm suppe, varmpepose, å dusje, kald saft(noe søtt).. ja, er det flere forslag.. rekker nok ikke lese stort mer før timen hos legen da men..er i uke 19+1 og dette er nr 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

 

er ca som deg både i uke og at det er nr 2.

 

jeg har kjent liv litt til og fra, og tenkt av og til det samme som du. Og særlig i dagene før UL, sikkert fordi da nærmet svaret seg liksom... det hadde jeg mandag, og alt var fint:)

Forrige gang var jeg ikke sikker på at jeg kjente liv før uke 21-22.

Men nå vet vi jo mer hva vi skal kjenne etter, så har lurt litt de siste ukene om det har vært spark, luft eller min puls jeg har kjent. Men er nok ganske sikker på at innimellom har det vært spark fra knøttet. Det var uansett deilig å få beviset på UL.

Jeg tror nok ikke du skal være helt negativ selv om du ikke kjenner noe akkurat nå, det er jo ikke vanlig med gjevne spark så tidlig. Det har jo noe med hvor knøttet ligger/beveger seg også, noen steder kjenner man det lettere enn andre. Men samboeren din kunne godt vært med, siden han vet du gruer deg sånn.. dere er jo tross alt 2 om det. skal du ikke på UL snart da? (se forresten at du skal være der halv ett.. så du er vel på venterommet nå.) lykke til uansett, får satse på at du får en god magefølelse når du kommer inn til legen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pooohh. alt var visst bra og hjertelyden helt fin, babyen har også vokst fint og morkaka opp til navlen.. Dette TRENGTE JEG!!! men til alle som allikevel er i tvil sånn som med alt annet.. følg dere selv, og ikke at andre sier:"det går sikkert bra"..å der kan en se å mye Så lite som et lite legebesøk gjør, og å sitte og prate litt osv.. fikk også et navn jeg skulle nevne når jeg skal til UL neste mandag hvor den nevnte skal stå for grupper for gravide med angst, spørsmål, osv.. dette var jammen godt å dra til legen for.. reddet min dag!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...