Gå til innhold

Derer i uke 6...hvilke symptomer har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moro å sammenligne litt. Jeg merker ikke stort, men er litt trøtt, litt halsbrann, også stikker/stremmer det litt der nede... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jer er 5+6 og går snart over i uke 7. Jeg fikk kvalmen litt nå i går. Har fra før ømme bryster som har vokst litt, oppblåst og rar i magen, veier 2 kg mer enn vanlig, ellers har jeg vært trøtt, lat, uoppmerksom og tilbrakt alt for mye tid her inne på BIM...

Skrevet

Jeg er 5+4. er oppblåst, har løs mage, veldig forsterket luktesans, blir kvalm hvis jeg ikke har spist på en stund (men ikke så ille at det er noe problem), svimmel, litt ømme bryster og tisser ofte. Merker også at huden er mye varmere og noe rødere + at jeg faktisk har blitt brunere :-) (til og med samboeren lurte på om jeg har tatt sol..). Har også en del murringer i livmoren og stikninger på sidene, spesielt i eggstokk der jeg hadde el. Så føler meg absolutt gravid, men kan ikke si at jeg er i dårlig form :-)

Skrevet

Jeg er 5+6, (eller 6+5 etter menstermin...) har ømme pupper som har vokst litt, luft i magen, buksene strammer heeelt nederst (har lyst på sånne "bestefarbukser" som går til rett under ribbeina), stikker og mensmurrer i magen, kvalm når jeg er sulten+ noen ganger innimellom og til tider forsterket luktesans - holdt på å brekke meg av at noen stekte vafler i butikken i går kveld! Merket symptomer mest på ettermiddag/kveld.

Skrevet

Jeg er 5+4 og har ikke mange symptomene.. Litt stikkinger og trøtt bare. Begynner litt å lure etterhvert her nå! ;-) Trodde det var vanlig at symptomene lot vente på seg litt, til ca uke 6-8, men ser det er veldig mange her inne som har masse symptomer nå i uke 5-6... Kanskje det ikke er noe liv der inne..

Skrevet

Det er vel kanskje forskjellig fra kropp til kropp, eller kanskje du ikke er så langt på vei som du tror?

Jeg ble kvalm dagen før jeg skulle ha mensen, vondt i puppene en uke før, stikker og gjør vondt på høyre side. Dessuten var jeg superirritert i to uker før mensen, men det gav seg når jeg så at testen var positiv. Nå er det nesten som jeg har en sommerfugl i magen, og den flagrer hver gang jeg tenker på at det er noe der inne:)

Er det for seint å dra til første legekontrollen i uke 9?

Skrevet

Kan ikke være mindre på vei enn jeg tror, det er ikke mulig! :-)

Det er ikke for sent å gå til legen i uke 9, mange leger foretrekker at man venter til ca da. :-)

Skrevet

Jeg er 6 uker idag.

Har hatt veldig varierende symptomer. Ømme bryster en dag og en annen dag ikke. Ikke hatt ømme bryster de siste to dagene. Har litt oppblåst mage til tider, men ikke noe veldig. Håper virkelig symptomene kommer snart. Syns alle snakker om de ømme puppene. de har ikke jeg. Jeg vil egentlig si at jeg er ganske symptomfri.

Skrevet

Hei jeg er også 6 uker idag. Har heller ikke så mange symtomer, i begynnelsen hadde jeg INGEN utenom positiv test. Men de siste par dagene har jeg merket litt til ømme pupper (som kommer og går) TRØTT (sover masse), litt små kvalm til tider, brekker meg lett (heldigvis ikke kastet opp enda), samboer mener jeg har en smule humørsvingninger, han syns jeg blir lett irritert.

Skrevet

Er i uke 6 :-) Fikk ømme pupper for to dager siden. Blir plutselig kvalm, men det går raskt over hvis jeg spiser eller drikker noe.

Kjenner lukter. Trøtt, svimmel, surrete og blek! Er drit kald mesteparten av tiden og når jeg endelig får i meg varmen holder jeg på å dø av varme. :-) hehe. Pluss endel murringer og stikkinger.

Skrevet

Jeg er 5+4, og har lite symptomer foreløpig. Litt ømme pupper, stikker litt nederst i magen innimellom, kviser, oppblåst/løs mage og sulten! Men synes nesten ikke jeg merker noen ting, så symptomene gjør lite ut av seg så langt... tar gjerne litt mer jeg, så føler jeg meg kanskje litt mer gravid?! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...