snart mor til 3 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Nå har det gådd ihvertfall to minutter og jentungen har fortsatt ikke våknet etter at jeg la ho i senga si... satse på at ho sover ordentlig nå silk at e kan dusje i fred...pleier normalt sett å være ute å trille tur i denne tiden,så ho er ikke vant til å bli lagt ned i senga for denne duppen..hadde ikke trodd hun skulle bli så fort vant til vogna...menmen....kan ikke bli sittende inne hver dag bare for å ha i sovende i senga istedenfor vogna heller.. men uansett.... da skal jeg snike meg inn på badet..kan ikke si det høyt...ho våkner stort sett øyeblikkelig hvis hun skjønner at det absolutt hadde passet best at ho sov der og da....
snart mor til 3 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 traaalaalaa...da venter vi to minutter til å ser.. ho våkna før jeg var ferdig å finne fram klærne mine... men nå ligger de klar..så nå er det bare å vente litt å se om ho nå sovner skikkelig... nekter å forlate dusjen med shampoo i håret... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå