♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Er så vanskelig å komme på noen ganger, og så får man så mye gode forslag her inne, så skyt løs jenter Hva skal dere ha til middag idag, eller gjerne resten av uka og, dersom du har planlagt det
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Det vi skal ha i dag er marinerte/krydrete svinekoteletter, ris og bernaisesaus med ... brekkbønner ved siden av. Ellers har gubben handla for uka (jeg er svekling og hjemme alene med gull), tikka masala, fjordland grøt og god gammeldags fiskegrateng. Så får vi bestille kinamat i helgen )
Pappas fultreffer :) Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 http://matprat.no/oppskrift.aspx?tema=rask&artid=15121 Denne var kjempegod, men jeg lagde den uten pølser da. http://matprat.no/oppskrift.aspx?tema=rask&artid=9347.. Denne er å anbefale
PopUp Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Idag skal vi ha denne "formen" (som jeg har funnet her inne - kjempegod): ****1 pk kjøttdeig, 1 løk, 3 gulrøtter, 1/2 broccoli, 1pk fløte og litt ketchup.. og en pose potetmos.. stek kjøttdeig og løk og gjerne litt hvitløk.. krydre. skjær opp gulrøtter i tynne skiver, å broccoli i små biter. visp sammen fløten å litt ketchup (ca 3 ss ketchup) bland det stekte og grønnsakene i en ildfast form, og hell over sausen. Sett inn i ovnen på 175g i 30 min. lag potetmosen, å ha den over etter 30 min, la det så stå i ovnen i nye 30 min.. Server med hvitløksbrød eller vanlig baguett***** Imorgen skal jeg ha ørretfileter med agurksalat, poteter og rømme. På fredag blir det grønnsakssuppe og pannekaker etterpå.
ana baroma Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 I dag skal vi ha fårikål:))) Da jeg var gravid - og 1/2 år etterpå orka jeg ikke tanken på lam eller fårekjøtt, så det er lenge siden jeg har smakt det! yAMMI:))
Gjest Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 kan ramse opp hva vi har andlet inn til denne uken jeg:) pytt i panne, med speil egg og go`og mager bacon spaghetti med kjøttsaus taco har vi hatt. tomatsuppe med egg og makaroni.. pølsepizza med kylling winerpølser... koteletter i form, med poteter og gulrøtter. medisterkaker med potet, gulrot og brokkoli (tror vi skal ha det i dag).
Gjest Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Ramser opp hva vi har hatt/skal ha denne uken - Betasuppe ( Rester blander jeg med brun saus) - Sprøbakad torskfilé som stekes i ildfast form (fra findus) Potet, brokkoli, kulrot og hollandaise saus - Løvbiff eller løvbit heler det vel, potetbåter med urter med olivenolje som stekes i ovene, bearnaise saus og salat - taco - tomatsuppe med egg, og hvitløksbaguetter - Hjemmelaget pizza
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2008 Tusen takk for forslag =) Nå må jeg bare velge blandt alle rettene..heheh.. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå