Gå til innhold

Noen andre som vet hvilken dag det er i dag....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

10.sept????

Startskudd for årets jakt!!!

Til helga pakker jeg og gubben hagler, bikkjer og unger og drar avsted!! (Ungene er ikke med på selve jakta altså..... hehe) Gleder meg til deilige dager i skogen. Håper på fint vær!

Flere Dibbere som trives i skog og mark med sine firbente på høsten?

Skitt jakt alle sammen!

(Og jada, jeg vet at vi jegere er noen grusomme vesener som myrder søte små bambier og harepuser bare for egen forlystelse.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... jeg elsker skog og mark ja - men kun for å se på dyrelivet. Ikke for å skyte dem... Og min firbente venn er en hest :-)

Skrevet

Synes det er kjekt å få ned bestanden! Så blir vi kvitt litt påter og uromomenter langs veien.

God jakt!

Skrevet

Lucky you!!! Hadde gjerne tatt en ridetur og jeg altså, hadde jeg bare hatt hest!!! Det får bli når jeg blir stor.....

Det er helt merkelig, men når jeg går på myke fine skogsbilveier på¨høsten får jeg så usannsynlig lyst til å ri!!!!! Red mye da jeg var yngre, og det er jo bare helt hærlig! Ingenting er som en kjapp galopp i skogen en frisk høstdag! Det slår jakta og!

Og nå kjenner jeg at jeg gleder mag vanvittig til vi skal flytte dit jeg kommer fra (bare gubben får jobb!!!) Er odelsjente, og har store planer om å anskaffe en hest når jeg tar over.

Hva slags har du? Er nok litt betatt av hester som ligner meg selv, alstå litt store og tunge som ikke gidder å finne på de største sprella.... Fjording f.eks.

Skrevet

Kaldblods er min favoritt! Er ikke min det heller da, men låner så mye jeg vil. Koster ikke noe og er en genial løsning for meg... Skulle gjerne hatt egen også, men med 2 unger og vi er begge i fast jobb så blir det ikke tid. Kanskje når ungene er voksne og klarer seg selv :-)

Mange som har hest som gjerne låner dem bort for litt rideturer slik at hesten kommer seg mer ut. Sett inn annonse i lokalavisen din, og du kommer nok til å få mye respons.

Og ja, det er INGENTING som slår følelsen av en deilig galopp over et nytreska jorde eller inni skogen!

Skrevet

Veldig smart! Kanskje jeg prøver det...... Ellers har ei på jobben til mannen hest, og han har lova å spørre om vi kan komme og se på den dag.....Hun må bare føde først!!! kanskje hun trenger litt trimmehjelp når hun får liten....håpe-håpe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...