Gå til innhold

Nedtrapping på amming, men hun vil ikke ha melk fra flaske/kopp-trenger råd!


inovember

Anbefalte innlegg

Jenta mi har nå selv kutta ut ammingen midt på dagen, dvs jeg ammer henne nå morgen, ca rundt 15-16, til kvelds og 2 ganger om natten. Har planer om å få bort nattammingen snart og ammingen rundt 15-16 er hun ikke spesielt interessert i. Men hun vil ikke ta melk fra flaske eller kopp, hvordan skal jeg da få i henne de viktige næringsstoffene som melken jo har når hun ikke vil ha. Om ikke lenge blir det kanskje bare amming morgen og kveld, og kanskje ennå mindre. Noen som har råd og tips til hvordan jeg kan venne henne til melk fra annet enn pupp? Hun drikker alt annet fra flaske/tutkopp. Hun spiser heller ikke grøt-det liker hun ikke samme hva jeg blander i. Brød og middag går helt fint.

Håper på tips evt meninger om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jenta mi får nå kun mm morgen og kveld (jeg jobber), og jeg snakket med helsesøster, og så lenge hun får ett par porsjoner med grøt hver dag, får hun det hun trenger, fordi det er tilsatt mme-pulver i grøten. Så du trenger ikke stresse med det!!! :) Hun har det så godt atte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry... Leste ikke innlegget ditt godt nok! Ser nå at hun ikke vil ha grøt, men uansett er 5-6dl melk (inkl evt grøt/mme) nok hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...