Baby i vente Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Trenger litt hjelp her. Jeg har søkt sønnen min inn i barnehage fra desember, men har ikke fått plass. Barnehagen her koster 2300 kr pr.mnd. Nå er jeg gravid igjen og skal derfor være hjemmer fra mars. Tenkte å ha gutten min hjemme da, men trenger da en dagmamma i desember, januar og februar. Men ... Hva betaler man i mnd til en dagmamma (fulltid) ca. 8 t pr.dag 5 dager i uken? Hva betaler dere? Eller hva tar dere i betaling som dagmamma?
Baby i vente Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 Tror ikke jeg har så stort valg. Jeg bor på en liten plass med bare en barnehage. Siden jeg ikke fikk plass der må jeg nesten ty til dagmamma. Er sikker på at det må finnes flere som kan gjøre en god dagmammajobb. Håper bare at noen kan svare meg på spørsmålet mitt: Hva er det vanlig å betale for dagmammer? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg batalte 4000 til svart dagmamma for 4 år siden, da fikk de mat hos henne. Tidligere i år betalte jeg 4200 til hvit dagmamma, måtte ha med matpakke (frokost og lunsj). Jeg var uten tvil mest fornøyd med hun hvite. Ikke bare var hun snillere, men man føler seg også tryggere når hun er hvit. Hun hadde også jobbet i barnehage tidligere, fungerte kjempefint. Og så får man jo kontantstøtte på 3300 til hun/han begynner i b.hagen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Anonym 11:04 her Jeg ser jo at dette kan mistolkes... Når jeg sier hvit og svart, så mener jeg ikke hudfarge, men skattebetalere og skattesnyltere!
Baby i vente Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 HI her. Jeg forstod hva du mente. Jeg håper også å få en hvit dagmamma, men for 3 mnd vet jeg ikke om det går.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Jeg betalte 3500 i mnd for full plass hos dagmamma før jeg fikk plass til min i barnehage. Hun skattet ikke av dette. Inkl. mat. Så utgiften min var 200kr mnd for barnepass. Når systemet er slik er det jo bare å bruke det!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Tror det er vanligst og betale mellom 4 og 5 tusen for fulle dager hele uken.
Baby i vente Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 Takk for svar. Er det andre som vil kommentere? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå