Gå til innhold

Noen som tenker på nattavvenning??


solei

Anbefalte innlegg

Vet ikkje om eg er klar for det.Om en uke er han 6mnd og skal egentlig klare seg uten.Synes det går greit å amme en gang om natta og så til morningen igjen.Er vårt siste barn så henger litt i den kosebaby følelsen.Noen som nattammer enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, vi gjør det. Han spiser normalt sett 2 ganger om natta ( 6 mnd den 15).Tenkte først på å prøve å bare kutte ut det ene, men så var det noen som sa at da er det lik greit å kutte helt da han ikke skjønner at han ikke får pupp kl 23, men får kl 05 liksom.. Så her driver vi sånn smått å moter oss opp, for det kommer til å bli KRIG :/

Ikke tar han smokken heller..Så ja, vi gruer oss en del!

Han får to måltid grøt om dagen, pluss fruktmos, så det skal jo i teorien gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd veldig lenge, har han inne på eget rom.

legger han klokken 1930, sovner fra 20-2030

våkner 0130 gir hn smukken,

mat klokken 4-5

våkner igjen 7 mat

så opp 830-9 aaaaaovgtil hall10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslegutt blir og 6mnd den 15.

De siste nettene har han sovet fra 18.30-4-5 tiden og da fått melk.Synes det er knallbra så fortsetter han med det så kommer han til å få videre og.Jentene mine gjorde eg det slik med og..ikkje pupp før i 5-6 tiden og de avvente seg selv automatisk etter hvert.

Men tingen da var at de var lysvåkne etterpå i 6-tiden.

Når de får melk sovner de gjerne på igjen og sover god og mett noen timer ekstra.Men kommer til å sette en ammegrense til5-6 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...