Monicapijah Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jeg og min kjære prøver å bli gravide..å denne mnd hadde vi sex, på EL dagen, og ett par dager før... så, kan det være at jeg er gravid? at det er derfor jeg har hatt litt mensmurringer i går og i dag? venter ikke mens før om over ei uke, så kan ikke være det heller...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Spennende! Det kan godt være at du er gravid da ja! :-) Lykke til!
supernint Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Sånn var det med meg også! Skulle ikke ha mensen før i dag/morgen, men kjemte allerede mensmurringer forrige onsdag. Tok en cb digital på mandag der det stog gravid! Skal til legen i dag, men er fortsatt redd testen der ikke skal bli positiv...
Monicapijah Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 oj oj.. såpass! da håper jeg at det kommer samme svar til meg når jeg tar test!
kjære lille Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Supernint 3pp..må spørre deg om noe ang mensmurringa..har du ikke brukt å ha det før tr før? Jeg har ikm 20 sept og det starta med mensmurring nå på mandag,trodde det var vanlig kanskje jeg....!!!
vill ha en 3a Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 jag har också mensmurringer men jag vet inte ens om jag hade EL førra uken.... vont i ryggen och kvalme åsså... kanske det ær magsyke... jaja, vi får se i neste uke... testade neg idag iallafall...
*Smiley* Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg pleier å ha mens murringer noen ganger jeg , selv om det er lenge til mens .Er nok ikke uvanlig. Det kan ofte være vanskelig å skille mens symptomer og graviditet. Ofte så legger man ikke merke til at man kansje har litt murringer til vanlig før man prøver på å bli gravid.Da blir man plutselig så oppmeksom på den minste ting.Håper inderlig på å bli gravid , håper mensen ikke kommer denne mnd;)
vill ha en 3a Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Før mig kan det gott vara kraftigare PMS, eftersom systemet inte kommit igang etter amming æn. Elendigt humør åsså... Vi får se som sagt, men håper alla ær heldiga!!!!
supernint Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 kjære lille: Jo har brukt å ha mensmurringer tidligere. Men aldri 1 uke før ikm. Våknet en natt å kjente skikkelig stikkinger i magen også.
kjære lille Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Okei.Jeg har å vært litt øm i livmors området,men er vel vanskelig å vite om det er tr eller spire som gjør dette. Har gått på pergo kur denne pp,så er veldig spent. Lykke til på ferden supernint 3pp:)
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Jeg har også mensmurringer, over en uke til IKM. Hadde også mensmurringer forrige mnd, og var ikke gravid. Så det trenger ikke bety noe. Men sånt er så individuelt. Hvis det er veldig annerledes enn det pleier så kan det jo bety at noe er på gang... Men det kan nok dessverre også bare komme av at vi tenker sånn på det. Lykke til!!
simson Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Hei,jeg er ferdig med en pergokur no,men vet så lit om det....skal man egentli ha eggløsning samtidig eller etter kuren er ferdig?
tjorven- nr 3 Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 jeg hadde mens murringer i 19 dager nå fra mensen kom 5 dager forsinket. Bruker ALDRI å ha mens murringer før 3. dagen i mensen...men tok en negativ cb test og mensen kom som sagt 5 dager for seint! Så man trenger ikke være gravid, selv om det kan være et graviditets tegn og ja! MEN håper det beste for deg iallefall =)) Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå