Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Ja, synes ikke de skal tukkle med sånnt no....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Tror ikke de klarer å gjennomføre det dersom det skulle være fare for at "verden går under".... Pga min tro:D
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hehe..skjer nok ikke noe skummelt ;-) Men jeg er mer spent på hva de kan/ har planer om å bruke den viten de eventuelt får utav det. Det eneste jeg frykter er at de finner opp et nytt supervåpen igjennom dette her nå og at dette havner i gale hender... Det er i så fall ikke første gang så skjer.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Nei, vitenskap er skummelt Det gaar nok bra, for ingen kan gjenskape Big Bang, det er bare et mini-forsoek hvor man proever aa laere mer om hvordan Big Bang var og hvilke type partikler som eksisterer ved temperaturene som var under Big Bang.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Du kan jo trøste deg med at hvis det går til helvete, så vil du ikke merke noe som helst...
Gjest Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 var akkurat det jeg tenkte også.Vi merker ikke en bæsj.Men er litt skremmende hehe
Lacey*har fått erta Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Nei dæven, jeg har ikke gått gravid i mangfoldige mnd bare for at noen skal få verden til å gå under når jeg har 6 uker igjen!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg lurer litt på hvordan de kan være så sikre på at ingenting farlig vil skje, når de ikke vet hva som kommer til å skje.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Sannsynligvis fordi kollisjonene de skal lage forekommer helt naturlig, her vil de bare være i et kontrollert miljø slik at man kan observere hva som skjer ;-) Så hvis dette eksperimentet skulle ødelagt jorda/verden/universet ville det allerede ha skjedd.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 He he, jeg fant denne linken http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/ perfekt for dere som er bekymret!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Herregud, folkens, jeg klarer ikke å ta dere alvorlig. Redd for at jorda skal gå under etc. Skaff dere utdannelse, les bøker og hold dere ordentlig oppdatert, så burde dere kunne komme med glupere uttalelser enn dette. At det går an. Pølsehuer! PS: "Scrødingers katt" på nrk er for amatører, men dette programmet har en viss opplysningskraft. "Scrødingers katt" er bedre enn ikke noeog er helt sikkert avansert så det holder i bøtter og spann for dere overtroiske fra steinalderen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå