Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jeg holde rpå å utdanne meg som barne og ungdomsarbeider. Lurte derfor på om noen har noen delprøver dere vil dele med meg:) har egentlig gjort alle 4 delprøvene, men vil gjør flere fordi jeg vil trene meg til fagprøven.. noen som vil hjelpe meg?
Mammaen til Isak Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 det er 5 år siden jeg fikk mitt fagbrev og jeg har hørt at det har forandret seg i forhold til oppgaver og etc, og jeg skjønner jo ikke en gang hva delprøver er..hehe ) kanskje jeg har fortrengt det! Men ville nå i allefall ønske deg lykke til )
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 takk for det:) tror jeg trenger det. hele permen min e gjort feil siden veiledrene mine ikke visste hvordan den skulle være. og jeg måtte gjøre det på min måte.noe som ikke var lurt. blir spennende å se hvordan det går på fagprøven, selv om det er en stund til enda. delprøver er fagprøven. men di deler den nå 4 deler. så den siste fagprøven skal liksom være en liten prøve, imens delprøvene er de store prøvene til fagprøven:)
Dronningen! Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Er det forskjellige caser du er ute etter?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 det glemte jeg jo helt å skrive, 0-3år:)
Dronningen! Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 HVordan løser du leveringssituasjonen i barnehagen? Mor er veldig knyttet til barnet og hun sliter veldig med å løsrive seg fra barnet hver morgen. Hva gjør du som ansatt? (Hvordan gir du både barnet og moren en mulighet til å gjøre dette positivt?) _____________________________________________ En av barna biter en av de andre barna, hvordan løser du dette? (Få med hva du gjør med barnet som ble bitt, barnet som bet og samtaler med foreldrene til disse barna ved henting.) ______________________________________________ En av de du jobber sammen med snakker strengt og høylytt til barna slik at de ofte blir skremt, hva gjør du for å få endret den negative adferden?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 takk for tips.. er så lenge siden jeg var ute i jobb nå(har fått 2barn) at jeg føler jeg har mista litt grepe på permen min..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå