Gå til innhold

Dere som har hatt flaskenektende puppebabyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått de til å ta flaske omsider?

Trenger å vite om det er håp der ute, he he.

Nå begynner jeg å se den lille sjansen for noen timers frihet nå og da sakte forsvinne i det fjerne, sukk.

Pumper om morgenen og øver når hun er opplagt. Men får bare i henne noen ml. Hun klarer å drikke innimellom, nekter bare å prøve skikkelig, det er jo ikke puppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, gutten min var helt haaploes, jeg proevde og proevde. Saa var det tre kvelder paa rad jeg maattte vaere borte, og pappaen passe ca 3 timer om gangen. Til slutt innsaa lille sjefen at det kun var flaske aa faa hos pappa. Da gikk flaske. Derimot godtok han ikke flaske fra meg foer jeg sluttet aa amme ham!

Skrevet

Jeg fikk endelig min puppegale baby til å ta flaske for 2 uker siden. Jeg må slutte og amme fortest mulig pga jeg treger medisiner, sier legen... :-(

Hun var da blitt 6 mnd. Før det har vi vært sjanseløse!

Men i natt skulle jeg da starte avvenning fra pupp og over på flaske på natten også og det gikk rett til helvete!!! Hyl og skrik og skikkelig drama. Endte opp med pupp alikevel etter 2 timer, og nå i dag tidlig da så var alt ødelagt igjen... så nå nekter hun på flaska igjen... :-(

Men eneste flaska hun klarte å drikke av er MAM. Bruker MAM tutter på avent flasker jeg da, pga hun erjo ikke så sårbar for kollik lenger...

Skrevet

Hmmm, har tenkt poå det ja, at jeg burde dra ut så hun ikke har noe valg.....men ikke langt unna da i tilfelle det blir fullstendig krise.

Har musicalbilletter i november, så hun må ta flaske innen da iallfall, ha ha.

Skrevet

Her tok han ikke flaske før papsen var hjemme i permisjon. Og da kun med mm.. :)

Skrevet

Ja jeg sa til mannen idag at jeg kanskje skulle prøve Mam. Har mange flasker etter førstemann, men har klart å legge de på et skikkelig lurt sted, sukk.

Men får kjøpe en ny flaske om noen dager hvis Dr.Brown fremdeles er nyttesløs.

Skrevet

Hei:)

Jenta mi nektet og ta flaske helt til hun var 4 mnd.. Det er bare og prøve,prøve og tilslutt så går det..

Jeg ga litt mme på flasken jeg så jeg var sikker på at hun likte det og at hun ikke fikk vondt i magen av det..

Sånn i tilfelle jeg ble lengere borte og mm ble drukket opp..

Lykke til videre og ikke gi opp:)

Skrevet

Vi forsøkte først vanlig Avent, NUK, Bambino, Dr. Brown så MAM.

Hun nektet lenge på MAM også, men det var en hun godtok til slutt ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...