Gå til innhold

gravid igjen etter 2 SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på litt her jenter... Jeg fikk i dag beskjed om at jeg er gravid igjen bare 5 uker etter SA. Har ikke fått tilbake mens etter SA og lurer da på om andre har opplevd det samme? er dette farlig??? Trenger litt å roe meg ned på her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon! :D Det er visstnok ikke farlig. Men jeg selv tar det med ro nå.

Snakket med legen din?

Skrevet

skal til lege på fredag, men er jo litt skremmende...hadde ikke forventet å bli gravid igjen så fort!!

Skrevet

Hei du!

Jeg er gravid nå i uke 5 og fikk heller ikke mensen etter SA sist. Jeg SA 3 ganger og ble gravid nå med en gang. Hadde aldri trodd det selv men. Vet om flere av vennene mine osm er gravide rett etter SA og de har fått velskapte barn:)

Lykke til>>!

Skrevet

Ikke jeg heller hadde forventet å bli gravid igjen så fort. Er fremdeles litt i sjokk her, hehehe. Har ikke gått opp for meg enda. Vet ikke hvor langt jeg er på vei engang. Legen mente ca fire uker, dette var da tidlig i forrige uke, så jeg er muligens fem uker på vei nå.

Skrevet

så gøy... Jeg skal til lege i morgen så da får vi se.. men regner de starten på blødning i SA som første mensblødning? bare tenker på hvordan de kan regne ut terminen....

Skrevet

Jeg vet ikke jeg....Spurte ikke om det. Skal ikke til legen før 17.oktober, men mindre det skjer noe i mellomtiden da.

Kan ikke du, som skal til legen i morgen, spørre hvordan de regner?

Skrevet

Hei på dere.

Eg og har hatt to SA. "Heldige dere" som ble gravid så fort igjen. Siste gangen tok det 4 mnd. Vi ble anbefalt å prøve ca. 14 dager etter blødningen/SA. Tror kanskje de tar utgangspunkt i første blødningsdag, men er ikke sikker. Uansett så får de aller fleste (som eg kjenner) komme til tilig ul i uke 7 for å bekrefte hjerteaktivitet. Eg hadde en sånn time sist onsdag og gikk ut derifra med et stort smil. Men så gikk det et par dager, og eg ble bekymret igjen. Fikk komme til på nytt igjen i dag:) Det er så fantastisk å bli tatt på alvor!!! Lykke til alle sammen,

Skrevet

Er i dag 5+3.... begge de andre mistet jeg i uke 5 og 6 så håper virkelig jeg klarer det denne gangen. Vært hos lege og har tatt Hcg prøve som skal følges opp så håper bare på høye verdier og økning i dagene fremover. Ser også ut til at jeg får UL i evt uke 8 om alt går etter planen. Tusen takk jenter.... super støtte her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...