Gå til innhold

Min mammamorgen (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår våkner halv syv (hverdag som helg) og roper "pappa", "mamma". Står i sengen sin med et fornøyd smil og strekker armene i været og signaliserer; "Nå vil jeg opp i senga deres"!

Legger seg midt imellom oss og koser seg...vi koser oss. Synger "God morgen-sang".

Litt før 7: "Mat", utbryter han og kravler ut av senga: "Pat", "Bob"!

Hm..ikke tegnefilm nå, lille venn:) Pappa står opp, jeg deretter. Raskt ut på kjøkkenet, nå er han sulten! Ikke tid til å vente på varme rundstykker i alle fall! Et knekkebrød, litt eple, vi spiser. I ro og fred.

Når klokken nærmer seg kvart på åtte er vi klare til å gå ut. I dag tar pappa buss til jobb, gutten og jeg sykler. Til stor jubel: "sykk, sykk", han vil helst gå med hjelmen helt fra han pusser tennene.Vi kaver litt med å komme ut av døren, men vel plassert på sykkelsetet tar vi en "high five" før vi sykler avgårde.

På veien ned til barnehagen lister han opp de han gleder seg til å treffe når han kommer frem. Han skal spise egg sammen med bestekompisen. Mamma sykler på, (litt sent ute i dag igjen, men pytt pytt)- fremme i barnehagen løper han i garderoben, finner matboksen og iler inn på avdelingen med en rask klem til mamma.

Heldigvis er bestevennen på plass!

Ikke noen lang avskjed i dag, han er for opptatt med å sette seg til bordet med de andre knøttisene. Nå skal de spise litt og så er det turdag før pappa kommer og henter i 15-tiden. Da har vi ennå mange fine timer igjen av dagen.

Mamma råsykler til jobb!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fint ut:-) Jenta mi kommer også inn til oss i senga om morgenen og det er så koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...