ღhælgelainnღ Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Har kjent meg veldig sliten over lengre tid. Har 2 små aktive barn og er i fulltids jobb, så det merkes på kroppen at jeg ikke er i super form hver dag. Sliter med både allergi, lavt blodsukker og irritabel tarm. Har derfor vurdert å få meg en sykemelding og rett og slett bare ta det med ro hjemme noen dager. Jeg er ikke den typen som er mye borte fra jobb og får dårlig samvittighet med en gang. Men samtidig syns jeg at jeg bør tenke litt på meg selv og prøve å samle krefter og kunne ha mer overskudd og godt humør til barna og mannen min. Slik det er nå for tida, er jeg bare grinete og lei og det har ihvertfall ingen noen glede av. Er bare usikker på om legen vil gi meg noen sykemelding, hva tror dere?
Espoir Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hvis du er syk, får du jo sykemelding. Irritabel tarm og allergi er ihvertfall noe man kan bli nedkjørt av, så jeg tipper det går greit. Høres ut som om du trenger det, og når du i tillegg ellers er sjelden syk og borte fra jobb, går det nok bra.
ღhælgelainnღ Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Da tror jeg at jeg skal få meg en time til lege og høre hva hun har å si. Syns ihvertfall det er dumt og tro at ting bare går over av seg selv uten å sette ned tempoet litt. Jeg har lyst til å ha et godt liv og kjenne at jeg iblant har litt overskudd, i stedet for å hangle dag etter dag og aldri ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå