Gå til innhold

Erfaring med ul ved Volvat Hamar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring derfra? Er de flinke? Lang ventetid? Pris? Jeg vurderer å bestille en tidlig ultralyd privat framfor å få henvisning fra legen til gyn på sykehuset da jeg vet de helst vil vente til 12. uke. Grunnen er ma sist og da ble det også påvist muskelknute i livmora. Ikke sikkert at denne har noe å si for svangerskap, men synes det hadde vært greit å få sjekka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde tidlig ul på volvat hamar da jeg var 6+1 og var hos en veldig hyggelig mann! fikk time dagen etter jeg bestilte=) betalte ca 850 kr,og fikk bilder og video av lille reka! hehe. så jeg har ikke noe negativt å si,snille hyggelige folk,og ikke så altfor dyrt!

Skrevet

Ja, det må jeg si hørtes bra ut! Fikk du sett hjerteaktivitet såpass tidlig? Jeg er 7+3 nå, så håper på å se et bittelite bankende hjerte snart! Og prisen var jo mye lavere enn jeg hadde trudd! Takk for svar, BebisØnskes=)er gravid=))) !

Skrevet

Jeg vurderer også Volvat Hamar. Noen som vet om gynekologen der har kompetanse i fosterdiagnostikk, dvs å vurdere nakkefold etc mtp Downs o.l?

Skrevet

så det så tidlig ja! var jo stort sett det man så,hjertet som slo,så plommesekken og livmora! jeg vet ikke sikkert,men har jeg var hos,mener han het dreyer til etternavn,var da meget dyktig,men ta en tlf dit så kan de svare deg! han tok seg tid til å tegne og forklare og spøkte og lo! han virka veldig streng til å begynne med,men det forandret seg! hehe..

Skrevet

Takk for svar :-)

Skrevet

Ny info :-) Jeg ringte for å få vite mer. Sekretæren sa det var tilnærmet ingen ventetid. De har to gynekologer som skal ha kompetanse på å vurdere nakkefold etc mtp syndromer og misdannelser. Dette gjør de vanligvis i uke 11. Før uke 11 koster undersøkelsen 835,- men fra uke 11 koster det 1300,- siden de da tar seg lengre tid. Greit å vite! Jeg regner med å bestille UL i uke 11.

Skrevet

legen heter MEYER;-) Han jobbet på Hamar sykehus før, regnes som en av de beste spesialistene her i området..

Har ingen erfaring med Volvat. Jeg fikk time hos privat gynekolog i uke 8 og timen var gratis.. (var allerede inne i systemet der, sikkert derfor)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...