Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 så lærte du noe idag og! vent til du selv får barn før du kaller andre dumme!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Er du så dum eller gjør du deg så dum?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Du har gode kunnskaper ser eg..hao hao kakao!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Ja, jeg vil påstå at du er dum... Mindre intelligent!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Støtter overhodet ikke språkbruken til InnMariSterk, men jeg kunne heller aldri ha gitt barna mine Tran!!! Det er fordi tran er laget av fiskens lever, altså renseorganet. Velger heller å gi fettsyrer som er utvunnet fra fiskekjøtt til dypvannsfisk. Jobbet i helsekostbransjen i mange år og der er Tran bannlyst. Og det er en skam at helsestasjonene har lov til å stå og gi ut gratis Tran til intetanende mødre. Det er alltid lurt å sette seg inn i hva man egentlig putter i barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Ja, selvfølgelig............ Og det er jo bare dere innsidere som får vite at tran er bad? Hadde det vært ille, så hadde vi ikke blitt anbefalt det. Du kjenner vel Norge som land?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Når det er sagt så sto det på førstesiden i alle landets største aviser og på nyheten for få år siden. Det var mange produkter som ble stanset i butikkene pga høyt innhold av PCB blant annet. PCB er meget helse- og miljøskadelige. Barn og unges biologi gjør at de er mer følsomme for PCB-forurensing enn voksne og dermed synes jeg det er underlig at svært mange foreldre helt ukritisk gir barna sine blant annet tran!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Jaja jeg vil nå heller sette min lit til helsesøstra enn noen som må være anonym for å uttale seg..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Hehe, ja det høres utrolig gjennomtenkt og fornuftig ut. Hva med å sette seg inn i hva du egentlig gir barnet ditt - eller betyr det mindre enn hva hs sier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå