Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei.. Har dere som har barn i førsteklasse funnet seg til rette?? Min jente har ikke helt, merker det sårer litt.. Hun kan være litt alene ute i utetiden. Vet hun er en veldig forsiktig jente, til hun blir varm i trøyen. Var sånn da hun begynte i bgh.
blond Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Han har heldigvis funnet seg til rette og trives godt. Jeg er jo spent på hva læreren sier på utviklingssamtalen, men tror nok jeg hadde merket det om han ikke hadde det bra. Kjenner datteren din noen i klassen? Vet du hva som gjør at hun er tilbakeholden i starten? De har gått noen uker på skolen nå så det er kanskje mer enn vanlig sjenanse?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Hun kjente ikke noen, visste hvem 2 av barna var..Det virker som hun trives, har ikke merket noe forskjell på henne.. Hun sier det er gøyt når vi spør. Har pratet med den ene læreren idag og hun sa at hun var sikker i klasserommet, pratet.. Men når hun kommer ut så trekker hun seg unna.. Håper det endre seg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå