Reveenka Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Kaldt i dag! Frem med vinterveden og sprengfyre! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Ja idag er det kaldere i luften! Kjenner det her jeg ligger under dundyna mi med vinduet på vid gap:-)
Reveenka Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Hæ? Ikke stått opp ennå? Hm - kanskje jeg skal krype under dyna litt etterpå jeg også, og forberede meg litt til nattevakten senere i kveld c",) Men ikke riktig ennå, bare dibbe og fyre littegranne først!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Med hvile på blå resept så er det lov vet du:-) Og formen igår kveld og når jeg våknet var ikke allverdens. Sliter veldig med verking i nakke/rygg.......og må bruke muskelavslappende i ny og ne. Blir litt trøtt da skjønner du:-) Men dibbing gjør jeg i sengen det, for trådløst er genialt:-)
Reveenka Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 Da er det bra du kan kombinere legens råd med litt hyggelig dibbing!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Fyring er vel litt tidlig ennå eller??? Nei da, vi har skrudd opp ulvene i kjelleren vi altså.... Men ikke for mye, huset er mer enn varmt nok ennå. Eneste fordelen med dette huset, at det er godt isolert:o))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Eeeeeeeh G er visst litt på tur, vi har ikke skrudd opp ulvene, men gulvene:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Hahahahaha, jeg tenkte kanskje at det var et kallenavn på kablene jeg:-) Som jeg selvfølgelig aldri hadde hørt om!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Nei da, vi har kjelleren full av ulver vi..... Og når vi fyrer de opp så....... Ja ikke rart at Storebror ikke vil gå i kjellerboden alene:-DDD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Er det du som er Rødhette da eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Ja, eller var det bestemora??? Nei husker ikke helt jeg:-D
Gjest Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Kaldt?? Hvor?? Eneste stedet jeg finner kulde er i frysern! ;o) Men vi har vind så det suser.Klærne tørka på et svusj..(også di jeg fant oppi haugen her....) Klesklyper er en fin ting,om du har maaaaange av di =) Å msb,syns det passa å omtale gulvene som ulvene jeg =) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå