Gå til innhold

Noen som vil bytte med meg idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen idag handler mest om å overleve tror jeg... Ligger her med godt over 39 i feber og halsbetennelse. Har begge jentene (4 og 2år) hjemme fra bhg pga omgangssyke så det går i diare og oppkast og grinete unger.

Mannen min er borte med jobben så kan ikke bare komme hjem. Mamma har omgangssyken og jeg har ingen andre som kan hjelpe meg. I tillegg har jeg nok også UVI, hadde 3+ på stiksen, må tisse hele tiden og det svir, venter på svar fra dyrkning nå.

Er selvfølglig også kvalm, vil helst spy, men det er jo forsåvidt vanlig så ikke sikkert det er omgangssyken.

Bekkenløsningen blir også bare værre for hver dag som går, klarer hverken og snu meg i senga eller knapt komme opp av sofaen. Mens nå må jeg nesten løpe når jentene skal spy, enten det eller stå bøyd og tørke spy etterpå, funker ikke noen av delene.

Vil helst bare legge meg ned og sove til alt er over.

Dagens syteinnlegg...interessert i å bytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg forstår du har det vondt, men eg kan ikkje bytte dagen med deg.... du må nok klare det sjøl men jeg har med følelse med deg.... ;)

Her får du bare bite tenna sammen og unne deg ekstra vellvære når perioden er over. Helt utrolig hva man klarer når man bare må... tross bekkenløsing, feber, sykebarn you name it.... sånn er det når man har "mor" som tittel.....

Skrevet

Huff! Stakkar deg, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg. Håper dere alle er friske og raske snart igjen, for dette hørtes litt småjævlig ut ja..

Skrevet

Og her sitter jeg i dag og synes synd på meg selv med bekkenløsning og skikkelig kvalme..Men jeg har bar meg selv å tenke på, pluss den lille i magen da..

Føler virkelig med deg..

Har ofte samme tneken som deg, bare å sofe til det går over.. Men når kvalmen setter inn er det sikker vei til å kaste opp om jeg lukker øynene så det er bare å smøre seg med tolmodighet og håper det ikke er mange ukene igjen før tulla melder sin ankomst. Er i uke 36 nå .-)

Skrevet

Nå begynner i hvertfall ungene å friskne til og mamma er her for hun er også bedre så da får jeg hvilt litt. Ser jo kanksje ut til at jeg får sove litt inatt da om de ikke begynner å spy igjen, stakkars små.

Er jo klart sånne ting er en del av det og være mamma, men noen gang føler man seg litt ekstra uheldig og da er det ikke så lett å tenke positivt. Særlig når sambo er borte og, vant til å ha han etter kl 16;)

Det er bare å konsentrere seg på å bli bra også får alt annet flyte. Imorgen kommer mormor og skal vaske hos meg, er så ufattelig glad jeg har noen til å hjelpe meg. Blir jo ikke noe bedre av at alt hoper seg opp;)

Såå, får håpe de sovner godt ikveld også er det nok bare å legge seg selv også fort som f:)Det skal bli godt:)

Skrevet

Huffameg! Dette hørtes ikke greit ut! Du får trøste deg med at det går over!

Sender noen tanker over til deg, og masse masse god bedring til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...