Gå til innhold

Innvendig UL ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her med erfaringer? Skal ta det imorgen, er veldig spent. Har aldri tatt det før. Sist var jeg bare på vanlig UL.

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Jeg har tatt :)

Om du klikker på nicket mitt ser du bilde av babyen i magen tatt innvendig i uke 8+5 :)

Skrevet

Ååå, så søtt! Var det vondt? Varte det lenge? Er så speeent. Flotte bilder du har lagt ut!

Skrevet

Nydelig gutt du har! Hvor mange uker er du på vei nå? Jeg er 10+5 idag, er spent på hvor "mye" vi får se imorgen. Håper bare at alt er bra med den lille.

Skrevet

Tuusen takk :) Tobias er så skjønn og snill :))

Nei kjente ingenting til den "staven"

Hun trer et kondom utenpå med glidemiddel og du kjenner ingenting.

det varte kanskje 10 minutter? Hehe, fikk hvertfall se masse. og du ser hjerte slå og blodet strømme gjennom navlestrengen. Helt spesielt.

Når du er 10+5 får du se minatyrbaby med hender og armer og ben.

Kanskje den slår kolbøtte for dere og?

Jeg skal på ultralyd hos samme dama igjen til fredag og da er jeg 11+6 :) den blir innvendig da, men gleder meg masse til å se lille igjen.

Skrevet

Så det er ikke noe å grue seg til, selve "opplevelsen"? Ja, det kan godt hende at vi får se det :) Så lenge hjertet slår og alt er normalt, blir jeg mer enn fornøyd! Det er det jeg er så redd for at det ikke er.

Hvorfor skal du på ny UL? Ja, skjønner godt at du gleder deg. Sambo gleder seg også veldig til imorgen, han har vært klar lenge for å få en til baby.

Skrevet

Her i Skien hvor jeg bor er det en klinikk i Porsgrunn som tilbyr ultralyd. det koster ingenting og man trenger ikke henvisning.

Hun spurte sist om vi ville komme tilbake når vi var 12 fullgåtte fordi da var babyen helt komplett, skal bare fete seg opp og jeg takker ikke nei til gratis ultralyd :)

Når jeg gikk med Tobias betalte jeg jo 1000 kr av egen lomme for å høre hjerte slå, men det var verdt, men jeg hadde ikke reist på ultralyd til fredag om det kostet meg noe.

Hørte også hjertelyden hos jordmor på mandag, så vet jo at alt er ok, er mest for at pappan skal kunne se og høre lille og :)

Skrevet

Jeg var på UL uke 12 i dag (det er min første), og jeg må si jeg tror det er det største jeg har opplevd. Å se et perfekt lite foster inni kroppen min er bare helt utrolig! Samboeren var med. Vi så hjerte slå, blodet pumpe gjennom navlestrengen, så tydelig høyre og venste hjernehalvdel, fostervann i magesekken, de søte små armene som bevegde seg, og bena som sparket da legen presset på magen min. Gled deg!

Skrevet

Sist var vi på vanlig UL to ganger, den vanlige som alle har og et senere i svskapet - for å sjekke noe. Nå er jeg så liveredd for at noe skal være galt, derfor tenkte jeg at det er best å finne det ut snarest hvis det skulle være noe. Er veldig spent siden det er innvendig UL, men har jo forstått at det ikke er så ille. Eneste jeg gruer meg til nå, er om det skulle være noe "dårlige" nyheter. Men håper og satser på at alt er bra. Gelder oss masse til i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...