Gå til innhold

Hvem er vi? ;)

Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell litt om dere selv..

Selv er jeg en sørlending på 21 år, og venter mitt første barn rundtom 5.oktober en gang;) Bor sammen med samboeren min på som jeg har vært sammen med i 6 år nå, og har det kjempebra med. Babyen i magen er planlagt, og kjønn ukjent, hehe.. Nå er snart alle babyting i hus, mangler kun bilsete så er det i boks! Har kost med vannvittig gjennom graviditeten, og har hatt minimalt med plager, akkurat som min mor var da hun gikk gravid med meg. Sykemeldte meg 2 uker før permisjon pga. ei nerve er i klem så ryggen er ikke bra. Følte ikke jeg klarte yte mer etter dette, og jeg jobba jo hele veien fullt ellers.. Har ikke akkurat en arbeidsplass som takker meg for innsatsen:P Men det er bare sånn det er. Gleder meg til å gå ut i permisjon nå på mandag og gjøre siste finnish hjemme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søring som er nå litt tvangsbosatt i finnmarka. jeg er født i 1986 en kald november dag. jeg har tremin 4 oktober, men trur h*n kommer i september. samboer er en garvet finnmarking så det å komme meg sørover ser ganske lite lyst ut. (selv om jeg har kjempe lyst ti å fltte hjem igjen) vi har vært sammen i et år når barnet er født. så det var ikke planlagt hos oss. selv har jeg godt sykemledt siden mai og det er kjempekjedelig. men har alt på plass til gullet kommer nå. faktisk bare bilsete som ikke har kommet til forhandler. :D

Skrevet

Er bergenser på 24 år, venter min gutt nr 2 nå om få dager. Hatt et tungt svangerskap , men vært veldig takknemlig og glad for selve svangerskapet.

Er gift og vi har en gutt på 2,5år fra før (alex)

Skrevet

Ung dame på 38 år bosatt på Ringerike. Skal ha en gutt hvert øyeblikk håper jeg. Lykkelig samboende med verdens beste mann. Har ikke hatt noen plager og jobbet 110% til permisjonen startet :-)

Skrevet

Stavangerjente, 29 år. Gift og venter første barn. Det er en liten gutt som vi er sprikkferdige etter å få møte:) Planlagt og satt på tredje forsøk. Føler oss kjempeheldige der:)

Termin er 14.oktober men håper han vil hilse på oss litt før...Estimert 15% større enn normalen...

Hatt et kjempefint svangerskap og kommer nok til å savne magen i svake stunder....men akkurat nå gleder jeg meg veldig til å få kroppen min til meg selv igjen....:)

Håper dere koser dere med graviditeten jenter:)

Skrevet

26 år gammel sørlending her:-) skal ha gutt i månedskiftet oktober/ november. Gått hjemme hele svangerskapet så jeg GLEDER meg til å få se nurket og gjøre noe fornuftig om dagene

Skrevet

Jente på 20(blir 21 i år) fra Stavanger her. Ble gift underveis i svangerskapet med mann fra Hedmark..Venter vårt første barn(gutt).Var ikke planlagt å bli gravid da jeg ble, men vi har gledet oss veldig.

Skrevet

22 år, nordlending, samboer med min kjæreste gjennom 8år :)

Lillegutten vår er ganske så planlagt, og ventet rundt 19.oktober - gjerne et par uker før termin om han har lyst :D Har to hunder, så er spent på hvordan det går.. Det meste er innkjøpt, venter kun på stellebord i disse dager og ellers småting som stellesaker, lakner, vaske opp og sette på plass :) Ble 100% sykemeldt på mandag pga høyt blodtrykk og masse ødem i kroppen, men har hatt et fint svangerskap og lite plager før den tid! Vet ikke hva kvalme, bekkenløsning, hormonbomber osv vil si :P

Skrevet

Sandnesdame på 35 år som venter mitt første barn ca 11 okt. Gift i 12 år og en planlagt gutt kommer til oss. Nesten alle babyting er arvet men noe nytt blir det vel også. Har ikke handlet så mye ennå, men tenker at det blir vel mer når jeg første starter. Lei av å føle meg som en hvalross på land. Hatt endel bekkenplager og jobbet 50 % de siste 3 mnd. Nå er det bare 1 og 1/2 uke igjen så går jeg ut i permisjon. Minimalt med plager ellers.

Skrevet

Jeg er 26 år fra Trondheim. Har vært gift i ett år, og venter første barn. Absolutt planlagt! ;-) Termin 2. oktober, med en liten gutt som sitter feil vei. Skal til vendingsforsøk denne uka da. :-)

Hatt et normalt svangerskap tror jeg, med masse kvalme i starten. Vondti bekkenet, men ikke verre enn at jeg har fungert. Lagt på meg litt mye sns jeg- 16 kg, og det blir vel flere..:-)

Har jobbet hele veien, men har vært gradert sykemeldt siden uke 10! pga stort arbeidspress og slem sjef..;-) (jobbet stort sett 80%, men har vært 50% s.m. etter ferien..) Går ut i permisjon på søndag, men har ferie i disse dager! :-) Deilig

Ja, også har jeg STOR svakhet for Knott-drops, colaslush og kanel i svangerskapet.. (i det siste kanel og sukekr blandet, herregud hvordan skal dette gå.....)

Skrevet

Jeg er en romsdaling på 24 år, dette er mitt første barn, og ser vel dagslys rundt 13.oktober, om ikke før ;) hehe..

Jeg skal bli alenemamma, så en kan trygt si at babyen ikke var planlagt. Men jeg gleder meg til og bli mamma, selv om jeg er alene, jeg venter en gutt :)

Ble sykmeldt ganske tidlig pga masse vonde kynnere, og div andre ting, så jeg har gått 100% sykemeldt siden juli, det har også gjort at jeg har kjøpt inn alt, og at alt er klart til lillegutt kommer ;) Synes det er greit og ha alt klart, siden formen ikke er stigende :P, så kan jeg bare nyte den siste tiden, uten noen form for tidsnød ;)

Skrevet

Opprinnelig østlending, nå nordlending på ubestemt tid, nærmere bestemt Tromsø. Er 26 år, venter første knøttet i november sammen med samboeren min som jeg har vært sammen med i et deilig år :) Ikke planlagt knøtt altså, ven veeeldig velkomment likevel!

UL sa gutt, så det tenkes og kjøpes kun blått om dagen, gleder meg meg til perm om litt over en måned, bare dulle og ordne og tenke myke babytanker hjemme i redet vårt :) Jobber 100 % (dvs jobber 50 %, surfer BIM 10 % og tenker baby 40 %)

Skrevet

21 år gammel telemarking. Venter første i slutten av november - ikke planlagt, men veeeldig ønsket. Begynte på treårig høgskoleutdanning nå i høst. Har fagbrev som Mediegrafiker - så kan forhåpentligvis ta litt småjobber innimellom :)

Har vært sammen med kjæresten i rett over 5 år, og vært samboere de siste 2 årene.

Svangerskapet har vært bra - med unntak av hyperemesisen i begynnelsen. Men kan vel kanskje takke den for at jeg ikke har gått opp mer enn jeg har.. Gleeeeder oss masse nå - men kun vogn, seng og bilstol som er i orden her enda. Men vi stresser ikke så med det da ;P Blir huskjøp noen mnd etter fødselen også, så det er ble mye på en gang hos oss :P

Skrevet

Jeg er 25 år gammel og bor i Oslo, utdannet sykepleier. Jeg har vært sammen med samboeren min i over 7 år (smbo de siste 4 år) Vi venter en liten prins om 11 dager=) Han er ikke direkte planlagt, men også her veeeldig ønsket. Vi gleder oss masse til tiden som kommer, og er spente på den nye tilværelsen vår som en liten familie.

I løpet av svangerskapet har jeg hatt plager som bekkenløsning og kvalme+oppkast i 3 mnd. Men det er absolutt verdt alle "vondter"..=)

Skrevet

Jeg er 26 år, opprinnelig fra Lofoten, men bosatt i Bodø. Flyttet hit sammen med min samboer gjennom 2 år i oktober i fjor. Graviditeten var veldig planlagt, og lillemor skal etter planen komme til verden rundt 2. oktober. Ble sykemeldt i forrige uke pga arbeidspress(!), men skulle egentlig gått ut i permisjon i dag:)

Alt er klart til å ta i mot prinsessa vår, men prøver å kose meg som best jeg kan i dagene frem til det skjer. Værre med sambo som synes dagene går sååååå tregt og at 2. oktober aldri nærmer seg=)

Skrevet

Jeg er 24 og bor i ullensaker sammen med samboern min som jeg har vært sammen med i 6 år, vi har kjøpt oss ett hus på landet som vi driver å pusser opp, hitill har vi klart å fylle det med to omplasserings bikkjer og to kattepuser, så her er det liv i heimen allerede... ;)

Vi begynte prøvingen i januar 07 og ble gravide på 1.forsøk men det endte med en MA i uke 12+ etter det ble vi gravide to ganger til i 07,men de endte begge i SA...

Men i januar i år ble vi gravide igjen og denne gangen bestemte magetrollet seg for å bli tiden ut :)

Lillegutt har termin 4okt men håper han bestemmer seg for å komme bittelitt før, begynner å bli lei av å gå hjemme siden jeg ble sykmeldt fra positiv test så har ikke akkuratt svangerskapet flydd unna for å si det sånn. men det blir verdt det veldig snart da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...