panama Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Heisann! Synest det er det glade kaos her om dagane;), så lurer på korleis dagane til andre med 5-6mnd babyar ser ut.
Smellkyss Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Gutten min er 5 1/2 måned.Dagen ser omtrent slik ut: 07.30 våkner for dagen og får pupp i sengen+grøt til frokost 09.00 sover i vognen ca 2 timer 11.00 våkner og får litt pupp.Leker på gulvet og prøver å gi litt middag 12.30 soving i vognen igjen ca.1-2 timer ca 1400 pupp om mere leking på gulvet,evn.drar på handletur eller besøk 15.30 soving i vognen. 1-2 timer 17.00 pupp og grøt 19.00 natta Det er bare den siste uken at sovingen har stabilisert seg. Tidligere så sov han kun 45 min.om gangen, holdt på å bli gal! Men plutselig snudde det seg jippi! Noen dager er mer aktive enn andre med babysvømming,henting av storebror i barnehagen, barseltreff o.l.
mastermind Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Her er jenta vår snart 5 mnd, svarer likevel=) Våkner en gang mellom 6 og 8 for morgen-pupp Står opp i 9tiden. 10 er det pupp 11 en blund ute i vogna, evt trilletur 13 er det pupp igjen, og litt fruktmos nå eller tidligere på dagen 14 er det sannsynligvis en blund igjen, tur viss vi ikke gikk kl 11 16 pupp 19 grøt 2030 pupp og natt leker og koser oss innimellom dette. dersom hun leker en stund alene får jeg gjort litt husarbeid, eller sitte litt på nett som nå. prøver å venne henne til å ligge litt alene, men demonterer snart lekestativet sitt.... kontruksjonen er visst mer spennende enn lekefigurene og musikken.... håper mange svarer, lurer på hva vi kan finne på dagene=) kanskje noen tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå