Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hvis du kunne ta et kurs i akkurat hva du ville, hva ville det vært? Jeg kunne godt tenkt meg å lære meg noe søm. Ikke til skreddernivå, men nok til å kunne sy gardiner og klær som så presentable ut. Også skulle jeg gjerne frisket opp spansken - det lurer jeg på å ta et nettkurs i mens jeg er i permisjon. Dere da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Å bruke symaskina mi;) Har en symaskin, men kan ikke bruke den, derfor får jeg ikke gjort alt jeg egentlig har planer om å gjøre. Er sikekrt ikke så vanskelig å lære, men min erfaring med symaskiner er de vi hadde på barneskolen, og slik er da ikke denne maskina.
ana baroma Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Å snekre, gjerne finsnekring:) Og hvorfor er det ingen som har kommet på at en stikksag er kjekt å h ai huset? Aldri har noen kjøpt det i julegave til meg...
mozell Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Har lyst å lære italiensk, syns det er så nydelig et språk:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg vil så gjerne lære tegnspråk, og har lyst å lære å danse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå