Gå til innhold

Mette - Elisabeth!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da flyttet han fra meg igjen, og denne gangen har jeg bedt han ta meg seg alt han har her!! for nå er nok nok.. men kan du føle noe om tiden min fremover, går alt bra med spiren i magen og snuppa mi?+ vil jeg få solgt leiligheten og funnet meg et nytt sted å bo??

080377

takker og bukker!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk frysninger! Var ikke meningen å gå inn her, men bare gjorde det. Og der var du. Jeg hadde den følelsen den gangen jeg så på dere om han ville komme tilbake, at frem og tilbake. Også var den rett, ville ikke skrive det da. Det er noe med å gå helt ut til maks, gi alt du kan. Du har gjort alt du kan, det gjør at du kommer videre og det vil gå bra med alt det praktiske. Men ikke minst følelsene. Du gikk fullt inn i det, det er en stor egenskap! Føler alt går bra med dere tre. Han vil banke på døren igjen. Han er veldig opp og ned, eller frem og tilbake, men lunene hans er urettferdige føler jeg. Får han opp som et lite barn! Føler ikke noe går galt vedr. det praktiske. Solg og flyttet er uproblematiske, det kan hende du må være litt tålmodig. En floksete setnning som; universet jobber for deg" dukker opp i hodet mitt. Ikke vær redd for å være alene. Du er ikke alene, vær tro med deg selv, ærlig. Følelsene vil gå opp og ned, skriv de ut. Føler allerede det er en plan med det som skjer, vet ikke hva, nå står du midt oppi det,ikke vær redd!

Fryser når jeg skriver til deg og må skrive igjen at du ikke er alene!

Tusen gode tanker til deg, jenta di og spiren

Skrevet

tusen takk for at du kom, har sendt deg masse tanker i hele dag. trengte dine gode ord!

jeg trengte det, mange rundt meg sier at vi nok finner tilbake, men det er som du sier det blir frem og tilbake fordi han er så barnslig og feig. så jeg får se hva jeg velger etterhvert, akkurat nå trenger jeg bare en pause fra mannen og leve litt for meg selv, snuppa og spiren!

jeg er også sikker på salg og jeg har all tid i verden, det er ingen hastesak, bare det skjer inne 6 mnd, og det tror jeg:)

igjen tusen takk, ordene dine gir meg trygghet og mot. setter veldig pris på deg håper du kjenner det også når du ser på meg::)))

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...