Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 da er jeg tilbake her.. har ei snuppe på snart 3 år og har en spire i magen som snart er 12 uker gammel.. og nå valgte bf til spiren min å reise fra meg.. først og fremst forid jeg har for mange humørsvinginger!! at jeg er gravid og har hypermessis har ingen betyding!! så da kan jeg like så godt kalre meg uten mannebeinet, nå r han er totalt blottet for empati og medfølelsele for meg.. blir tøft, har akkurat begynt på salg av leiligheten også, så mye som skjer fremover.. men istedet for å finne et hus vi kanleie så må jeg nå se om om etter en leilighet som passer meg og mine to små... han kommer sikkert krypende tilbake når sinnet har lagt seg også, men tror ikke jeg tar han tilbake, det er andre gang han drar på en mnd.. og jeg og mine to små fortjener bedre... måtte bare lufte hjertet litt her, har sovet dårlig i natt og har mange tanker...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Huff, men det virker som du har kontroll? Det er veldig bra
Korse76♥ Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Du er sterk og klarer dette! Men det er lov å sørge nå, og å være fly forbanna! Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 lykke til !! høres ut som om du har fornuftige tanker rundt dette, så dette klarer du !! trøsteklem fra ei som var der du er nå for under ett år siden :-)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 nå har jeg värt hos frisøren og klippt av meg halve parykken og farget det rødlig og føler jeg har funnet litt av meg igjen!! føler meg fri og i godt humør, gleder meg nå til å få alt som tilhører han ut av huset og gjøre hjemmet mitt igjen!! tiden leger alle sår, og jeg tror jeg har tiden på min side. for jeg føler meg ikke knekt eller tom bare ved godt mot og klar for det neste kapitellet i mitt liv.. takker for svar og lykkeønskininger de gjør godt
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 ønsker deg lykke til dette klarer du! har ei på snart 5 og en liten en på 8 1/2 mnd, var alene med førstemann og heiv ut far t nr 2 før han kom t verden,med gooooood grunn,lar meg ikke brenne twice nei!!!! hold motet oppe, vi er sterke, og ingen kan knuse oss som er alene med nurkene våre EVER! det er den tyngste jobben som finnes og absolutt den beste!!!! masse lykke til
Lykkeliten og jeg Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Å klippe håret funker HI Jeg gjorde det samme, hehe. Etter et par knappe uker (om så lenge) dro jeg rett til frsøren og klippet av meg maaaasse hår, hehe.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 klippet av meg håret dagen etter han dro,og det føltes herlig!!! følte jg fant meg selv igjen!! jeg føler meg sterk i dagslys, men svakere i mørlet.. men det går nok bere og bedre etterhvert takk for gode ord!! jeg er esikker på at jeg klarer meg uanett hva fremtiden bringer..nå er det forresten 4 dager siden jeg ba han dra og han har ikke gitt lyd fra seg, så jeg er sikker på at jeg har gjort det rette... ha en fiiiiiin dag alle som en!!
Mamma+2 Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Så godt å lese at du ser positivt på livet...skjønner du har hatt og har tøffe dager...syns det er skremmende at tilværelsene kan snu så fort...at msn planlegger barn sammen og alt er rosenrødt- og når barnet er laget så kan desse mannfolka ta halen mellom beina å stikke...huff hjelpes... Håper du har bra støtteapparat rundt deg. Du høres ut som en sterk, flott dame masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå