Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Vi venter nr to, og det å bli mamma for ett år siden var bare helt fantastisk. Kan ikke tro at det oppleves like stort andre gang.. Noen med erfaring?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jo da det var akkurat like stort å bli mor til nr 2. Og fødselen gikk mye lettere. Det er 22 mnd mellom mine to.
Seriøst Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 For meg var det faktisk "bedre" å bli mamma andre gangen. Når jeg fødte eldstemann så fikk jeg ikke den umiddelbare mammafølelsen, og fikk selfølgelig dårlig samvittighet for det. Den kom ikke egentlig skikkelig før det va gått mange mnd, fordi han skrek hele nettene og jeg var så sliten. Når jeg fødte yngstemann fikk jeg derimot den fantastiske mammafølelsen med en gang han ble lagt opp på magen min! :-)
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Ja, det _er_ faktisk like fantastisk andre gang! Jeg venter nr 3, og når jeg ser på de to vidunderlige barna jeg allerede har, så MÅ jo dette bare bli et fantastisk resultat! GLEDER MEG! Men selve graviditeten er for meg ikke like spennede denne gangen, det er så mye som skjer i hverdagen at jeg faktisk innimellom glemmer at jeg er gravid. Hehe!
Fjerdemann på vei Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg synes faktisk det bare var enda mer fantastisk med nr 2. Men da visste jeg liksom litt mer hva jeg gikk til osv, og med nr en fikk jeg ikke mammafølelsen med en gang. Jeg følte meg så hjelpesløs den første tiden, at jeg snaut turte være alene med h*n. Den andre gangen var helt annerledes, for jeg var mye mer "klar" som mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå