Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Økonomi!!! (Har tatt kurser etc innen regnskap..) Har jobbet med dette i 10 år, og har en årslønn på 370.000,00.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Hun har nok misset de timene om bøying av substantiv ;-)
blirjegsnartmamma Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Sentralbord/kontor. Ville gjerne fullføre utdannelsen min, men ble sagt opp som lærlig pga økonomi i firmaet jeg var i.. og fikk ikke noen ny læreplass. Så da måtte jeg ut på arbeidmarkedet - ikke opplevd at det er noe negativt, siden jeg har erfaring isteden.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 barnehage.... kommer nok til å kurse meg med tiden og fordype meg på en eller annen måte.... men akkurat nå så er jeg fornøyd der jeg står! Erfarer først og får det på papiret etterhvert! Er knakane god og passer i jobben min, da er det gøy!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Ingeniør i kjemi. Var heldig og fikk meg jobb der de, for en tid tilbake, ga meg ( og andre selvfølgelig) tilbudet om forkurs, samt 3-årig betalt utdannelse. Jeg hoppet på, travelt var det, men jammen er det fint å ha papirer. Nå tjener jeg ca 540000 i året. Det er ikke værst for en som ikke gadd å fullføre vgs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå