Let's hear it for the boys! Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Noen her som har fått en lederstilling uten erfaring? Jeg har ei på facebook som har blitt tilbudt to lederstillinger i butikk, men jeg vet at hun ikke har erfaring. Hun har kun gått videregående skole. I tillegg har hun vært uten jobb i et par år, da hun har fått et barn.
kristanna Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 kjenner flere som har fått det,men da har de hatt butikkerfaring fra før da.
kristanna Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 du mente kanskje uten erfaring fra butikk? isåfall syns jeg hun har vært heldig!
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 Ok. Men hvor gamle har de vært og hvor lenge har de jobba i butikk?
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg er faktisk ikke sikker på hvor hun har jobbet, men jeg vet at hun ikke har jobbet så lenge. Hun er ikke eldre enn 22 år.
kristanna Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 de jeg kjenner har vært fra 22-26år,jobba i butikk noen år først. ofte startet som ekstrahjelp,så fulltid etter de var ferdig med skole.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Ei som jobber hos oss har vært det i svært ung alder (eller ass.butikksjef i klesbutikk), mens jeg også har fått det uten annet enn det at jeg har jobbet i den typen butikk jeg nå jobber i siden jeg var 15 (og fikk tilbud om lederstillingen da jeg var 29). Hadde når jeg tenker meg om avdelingsansvar da jeg var 25 også, men det var mindre ansvar da vi hadde mange avdelinger og butikksjef over oss. Sånn som arbeidsmarkedet i dag kan du få butikklederstillinger "gratis", utrolig vanskelig å få tak i gode folk (hm, hva sier det om meg? haha).
M-N & sassy-susie Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 fikk mi butikksjefstilling da eg va 24 år... yngste i kjeden faktisk.. Hadde ikkjeerfaring inna for akkurat den jobben, men innenfor butikk ja.. men ikkje som leder.. Å utdanning bare på vidregående..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå