FrøkenJ Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Sitter å fyller ut søknad og foreldrepenger og sliter litt med hvilke dokumenter jeg skal sende med. Jeg har tatt kopi av arb.avtale og siste lønning og har god dialog med arb.giver at de sender inn lønns og ligningspapir (eller hva det heter). Har fått bekreftelse fra lege og termindato, MEN....Man skal jo fylle ut om far også....skal man sende inn arb.avtaler og lønnslipp fra hans jobb også,eller holder det å skrive at han er i jobb og hvor han jobber???? Håper noen kan svare meg...
blockarella Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg sendte ikke inn dokumentasjon for far, men fars arbeidsgiver må sende inn dokumentasjon på inntekt. Her hvor jeg bor, i Rogaland, tar NAV selv kontakt med arbeidsgiver og ber om disse papirene...
FrøkenJ Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Okey...tusen takk...da tror jeg at jeg bare sender inn mine papir...uansett så gjelder jo ikke dette før neste år i forhold til å regne ut hvor mye han skal ha osv....da tror jeg at jeg skal greie å sende inn papirene mine idag...Juhu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå