Gå til innhold

ONSDAG 10. SEPTEMBER, HVOR MANGE DAGER IGJEN TIL TERMIN JENTER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

25 dager igjen til ultralyd-termin;) 6 dager til mens-termin, men den tviler jeg på at stemmer, hehe..;) Vila ha baby i magen 2-3 uker til i hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 8 dager til termin..

6 dager til menstermin...

Skrevet

50Dager igjen. Så det går nedover:D

Skrevet

3 dager på overtid, har menstermin 16. Har født mine to andre barn både før ul og menstermin. Så dette er en ny opplevelse og gå å vente.

Lykketil alle sammen.

Skrevet

19 dager til ul-termin, men blir mest sannsynlig ks mandag eller onsdag førstkommende uke.... Venter tvillinger hvor tv1 ligger i sete, tv2 i hode.....

D skal bli SÅÅÅ utrulig godt å se småpien :):)

Skrevet

9 dager igjenn:D hååååper hsn kommer ut snart<3<3

Skrevet

29 dager igjen... helt vedmodig... det går så alt for fort i svingene... søren ikke lenge siden det var 8 uker igjen og nå..... gleder meg masse til å se beisen men har det jo så greit nå også da.

Skrevet

42 dager til termin. Så da er det vel bare to dager til jeg er høygravid?? Når regnes en som fødeklar??

Skrevet

da er det 21 dager igjen til ul-termin;=) å jeg føler meg iallefall fødeklar...hehe

Skrevet

10 dager igjen. Jeg er klar NÅ! Førstemann kom en uke før termin. Jeg er så utrolig klar for å være alene i min egen kropp igjen! Men intet tegn til at noe skal skje. Ingen utflod, er ikke hoven, har ikke hatt en eneste kynner.

Så: 10 dager til UL termin, men kan i realiteten være en hel mnd igjen!

Skrevet

Jeg har UL termin om 4 dager,

Menstermin om 2 dager.................

Skrevet

19dagar igjen, men håpar det skjer litt før...vil på eit kurs som er 3dagar etter termin;P

Skrevet

84 dager igjen her også! Jammen har vi ikke gått fra å være de som er lengst kommet i 2.trimester, til å være nest minst kommet her!

Men er nok ikke lenge igjen til vi han skryte med et par tre dager igjen;)

Skrevet

59 dager igjen. Er litt lei allerede! Begynner å bli litt trangt om plassen inni der.

Skrevet

34 dager igjen til termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...