Zitro Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Driver brystavvenning av babyen min... Hun har drikki av flaske i ca 1 ukes tid på dagen nå, og nå det har gått greit. Hun drikker lite, men hun drikker jo... (og for dere som lurer på hvorfor så er det pga medisiner jeg trenger som ikke kan taes under amming) Drakk det som vanlig kl 19.00 i kveld.Våknet og fikk mere flaske kl 22.00. Nå er hun våken igjen og nekter å ta flaska... Våkner hun for KOSEN med puppen bare tro? Kan jo nesten ikke være sulten pga da hadde hun jo tatt flaska hun ellers får med mat?? Må legge til at hun ammes stort stt 6 ganger hver natt og hun er 6,5 mnd. og er veeeeeeeeeldig puppegal. Kunne godt tenkt meg å få det ned til maks 2 nattmatinger.
Monajenten Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hun er kanskje litt sulten, men det er i så fall fordi hun er vant med spesialbehandling;-) Seks ganger om natten er alt for masse:-/ Det gjør nok også at hun spiser mindre hver gang. Det der er en kamp du må bestemme deg for å ta. Hvis du vil ned til to nattmatinger, så velger du ut to av tidspunktene og bestemmer deg for at da er det mat. Etterhvert spiser hun nok mer på de to gangene, for da vet hun at det ikker blir mat oftere. Lykke til. Det er slitsomt med nattavvenning.
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Spiser hun sett mett på kveldsgrøt?
camosilla Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Tar hun smukk? Du kan jo prøve å gi henne smukken i ammestilling, så får hun kosen ved puppen men ikke pupp:) hvis du skjønner...
Monajenten Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Må forresten legge til at hun trenger ikke mat seks ganger for natten, så det er ikke synd på henne om du kutter ut litt:-)
Zitro Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2008 Hun gjorde det i kveld ihvertfall... Har tilbydd henne flaska nå for 2 gang, men hun tok den heller ikke da... ligger litt misfornøyd i senga og sutrer nå, men gråter ikke. Tenkte å gå inn og tilby den igjen hvis hun begynner å gråte slik at hun skjønner at det kun er den og få nå. Er smertelig klar over at 6 ganger hver natt er uoverkommelig mye, og at vi ikke kan ha det slik lenger... derfor prøver jeg å endre det nå. Må ta meg av det selv da, pga mannen skal stå opp om 3 timer så kan ikke regne med at han orker å løpe inn og ut til henne.
Zitro Skrevet 9. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2008 Er det jeg mener også... hu er jo stor. nesten 9 kg og 73 lang. Men hun kan godt få mat litt om natta siden hun spiser litt dårlig på dagtid enda, men 6 ganger må jeg så slutt på... Skulle ønske hun tok smokk, så kunne hun trøsta seg litt på den...
Zitro Skrevet 9. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2008 Nope, hun hater smokken. Men hun har en alltid i senga tilfelle hun skulle ombestemme seg endag... mor håper på det ja -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå