Gå til innhold

Har noen her fantastisk organiseringsevne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså...

vi lurer på om vesla bør få eget rom, hvilket hun bør, hun har masse leker i stua og jeg vil lage rosa rom:-)

Men så kommer oh, store organiseringsspørsmål da.

her er greia:

*vi har to soverom, det ene hakket større enn det andre

*det største fungerer i dag som pc-rom/gjesteseng/litt oppbevaring

*det minste rommet bruker vi som veslas rom + at senga vår står der (hvilket betyr at det er fullt)

*stua har vanlige møbler (ikke overfylt), men går nesten i ett med kjøkkenet. Her er alle lekene.

*PC'n til sambo som står på det største soverommet er et helvete å plassere noe annet sted i et eget rom, både pga dens fysikk og pga at sambo tidvis spiller til sånn 2-3.

Jadda... så hvordan ordner vi det sånn at:

*vi får et sted å sove uforstyrret

*vesla får eget rom med lekene sine

*PC'n skal ikke inn i stua!!! (helst:)

Takker for alle geniale svar på forhånd jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere tar det største soverommet og lager et lite hjørne hvor pc`n kan stå?

Eller så ville jeg ha vurdert å selge den gamle pc`n og kjøpt bærbar :)

Det er utrolig greit med bærbar når man ikke har så mye plass..

Skrevet

Vekk med stor PC, kjøp noe mindre, dersom det på død og liv skal være stasjonær, kjøp mac. En Mac er et designmøbel og kan stå hvor som helst i huset og er enkel å flytte også i og med at den har intergrert harddisken i skjermen, ikke en gigantisk boks ved siden av!

Så er jo resten fritt frem!

Skrevet

Takk for svar!

Laptop er smart men for sambo er de ikke bra nok på spill (har en til 17.000)... jadda... men hva gjør jeg når han spiller til føkkings langt på natt og vil sove (med pc i samme rom?)... alternativet da er at vi kan ha gjesteseng på vesla sitt soverom, som jeg kan sove på da?

Skrevet

har dere grei størrelse på stua kan du gjøre som jeg har gjort:)

Skrevet

Hvert sitt rom?

Det hørtes trist ut:-(

Skrevet

Skal jenta deres også sove på eget rom, eller er det bare lekerom dere vil ha til henne? I så fall kan dere ha PC og lekerom sammen på det største rommet.

Hvis hun også skal sove der så blir det verre, da må du vel bite i det sure eplet og lage en PC-krok i stua. Samboeren din kan vel bruke headset når han spiller, hvis det bråker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...