Gå til innhold

Da har jeg begynt på den 37 uken =)=)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 36+1 nå, ettersom klokka er bikka over 12=) så er startet på den 37 uken=D

var hos legen i går, og hodet t snuppa hadde NESTEN festet seg, og han mente d ville være festet til neste ukes kontroll.

Symfysemålet mitt har plutselig fått et hopp, så enten har snuppa mi vokst MASSE siden sist, eller så lå hun vel bare på en spes. måte..

ikke vet jeg=)

har sittet å sett på ultralydfilmen i dag, og herreguuuud så skjønn babyen min er =)=) wiii.. gleder meg sååå masse t å få henne i armene mine=)

Bestevenninna mi mente 1 uke til, så kommer hun, mormor mener også snart, og sambo mener 1 uke før tiden.. jeg har derimot har INGEN aning eller følelse.. men d gjør meg ingenting om hun kommer et par uker før, men hun trenger ikke komme akkurat NÅ, for jeg er ikke helt klar:p

men herregud.. tiden har flydd avsted! nå er d bare 29 dager igjen t termin... WOW!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Gleder meg masse til jeg kommer dit.

Skrevet

Grattis!!! :)

Jeg er oxo endelig i uke 37 fra og med i dag :D

Er det ikke deilig vel å tenke på at vi snart er i mål? :D

Skrevet

japp=) men nå trives jeg virkelig med å gå gravid da.. stooortrives=)

idag morres rett etter sambo hadde dratt på jobb, fikk jeg noen kjempesterke kynnere, gjorde litt vondt faktisk, så jeg fikk litt sånn angst, så tenkte jeg bare; faen og hvis d skjer nå ass... var ikke sååå gira på å ringe sambo når han nettop hadde dratt, og i tillegg var jeg stuuuuptrøtt=p så kjente jeg er ikke heeelt klar for noen fødsel ennå ass, så godt d gikk over:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...