Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 jeg har en samboer som er utrolig snill og tar godt vare på meg og gjør nesten like mye husarbeid som meg. vi er nå 34 uker på vei med vårt første barn og gjennom svangerskapet har jeg sett noen sider jeg er litt bekymret for og egentlig ikke liker noe spesielt! barnet vårt var godt planlagt. men jeg skulle gjerne sett at det er mere "vi" som er gravid. det er ofte prat om hvor mange ganger til han kan drikke før det blir for nære innpå termin, slenger kommentarer om at "det kommer til å bli et langt svangerskap hvis det fortsetter slik!" (jeg sliter med bekkenløsning, går ofte sakte i trapper ol.)og hvorfor får han det til å høres ut som jeg og barnet kommer til å "holde han igjen" når det gjelder tid med kompiser ol? det samme gjelder jo meg. det blir ikke like mye tid til venninner og gjøre det man selv har lyst til hele tiden. er denne forandringen mer en selvfølge for oss jenter og går mer naturlig? vi har jo tross alt valgt å bli en liten familie sammen. noen ganger høres det ut som vi er mer en byrde enn noe annet. går dette over når barnet kommer? han er onkel til to supre barn som vi noen ganger passer, men det er ofte en selvfølge at jeg lager mat til de og leker med de når de er hos oss. spesielt når vi passer jenteonkelbarnet hans. synes han ligger veldig mye på sofaen! gjør ting med de når han har lyst til det, og ikke når de vil. blir dette annerledes når vårt barn kommer tro? og for ikke å glemme for et slit det er å stå opp før han har tenkt hvis de er oppe før oss! ble mange spm dette, men setter pris på alle svar og erfaringer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå