Gå til innhold

Til dere som måtte lure.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at dib vedvarer sin gang her som vanlig.

Faens kaklehøner og annen dritt som bare lirer fra seg i øst og vest.

 

Så ja, jeg er gravid, og nei vi skal ikke gifte oss, det er allerde gjort. Bilde er på profilen til dere som har lang nese.

 

Til dere fitter som ikke klarer å lire av dere noe annet enn dritt anbefaller jeg dobørsten som en lyddemper etter dere har renset den jævla dassen deres. For værre dritt skal en lete lenge etter.

 

Så ha en jævlig dag alle dritthøner,sladdrehøner og klart til alle go`folka her inne=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...hmmm...dobørste...jo..., nå husker jeg det: det er jo du som vasker dobørsten i oppvaskmaskinen! Lyddemper også, sier du? Er du så dårlig i magen?

Skrevet

Jeg har egentlig aldri brydd meg spesielt om hverken deg eller ypperten, men når du først skal legge ut brudebilde, så bør det vel være mulig å se hvem som er på det? Eller at man i det hele tatt kan se at det er et brudebilde?

Skrevet

Hahahaha, da var du avslørt kjære Angelica !!!! Eller skal jeg si yppert...

Merkelig at ypperten slettet sin konto her, og plutselig står du som medlem siden 3 sept 2008...! Laget ny konto ja:)

Skrevet

Er du virkelig så dum?

Siden du tydelig er det så skal du få vandre i din egen lille dumrianverden. "oppgitt"

Skrevet

Hvorfor er hun plutselig nettopp blitt medlem da geniet? Hva er din forklaring da????????

Skrevet

Kanskje fordi de begge slettet brukerkontoene og det vil si de må opprette ny?

Halleluja.

Skrevet

Eller det er en kødd som har opprettet en brukerkonto og later som om den er Angelica!

Skrevet

Eller kanskje et HINT om at enkelte her burde gå videre med livet sitt også annser vi dette prikken over i`en i Y & A saken.

Skrevet

OG HVORFOR SLETTET HUN KONTOEN SIN DA SMARTINGER ?????

Skrevet

En mulighet er pga slike teite anonyme som er på siden her.

 

Skrevet

Hun er jo kjapt tilbake da så så teite er vi visst ikke:P

Skrevet

Slettet ikke hun kontoen sin pga alt dette med Yppert da. Kanskje hun ønsker å avslutte all snakket med å gå ut slik som dette da.

 

Skrevet

Snakk om fritidsproblem!!!!

Når du blir gammel så kan du skryte av at du har kalt damer på nettet kalkunfitter osv..for ett liv..ler meg ihjel!!

Skrevet

Jeg var ikke her inne da alt det med ypperten begynte. Men hva har angelica med det å gjøre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...