Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg er ett utgjort B menneske. Tar meg ett døgn å snu fra å stå opp tidlig og legge meg tidlig til å ikke komme meg i seng og være kjempe trøtt når kl ringer. Eller enda bedre sove leeeenge i fred og ro.. Jeg bare glemmer at jeg ikke får sove lenge, så blir for lite søvn. Sover dermed litt i løpet av dagen og holder ut på kvelden igjen.. Har blitt kalt "nattens dronning" siden jeg var nyfødt og hele barndommen. Sov nesten ikke da heller om natten.. Var helt umulig å få til å sove om kvelden men da var jeg tidlig oppe igjen også..
metaMORfose Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg er AB menneske. Tidlig opp og sent i seng, jeg trenger ikke så mye søvn når jeg er frisk. Men i kveld sovnet jeg under Grey's Anatomy og våknet for 15 minutter siden da min kjære vekket meg. Så er jeg kanskje ikke helt frisk heller. Måtte bare innom her og sjekke, men skal straks krype inntil mannen min og sove litt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 B menneske.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Jeg har alltid vært et B menneske, men etter at storesøster av en eller annen grunn plutselig sluttet å sove til minst i 9 tiden og heller ville opp i 6-7 tiden så har jeg vendt meg til å sove lite. Sen i seng og tidlig opp. Så jeg er kanskje litt A menneske etterhvert. Klarer heller ikke sove til kl. 13 på morgenen i helgene når vi har barnevakt med mindre vi var leeeenge oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå