Den lille blå smurfen Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Å fysj men det er kjedelig... Kjedelig å legge seg alene, spise alene og se tv om kveldene alene!! JAmmen bra jeg ikke er alenemamma!
Nit@™ Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Uff da, det hørtes ikke morsomt ut nei. Ikke for det, jeg synes det var fint å være alenemor den gange jeg var det til to små. Du må prøve å finne på noe som du synes er koselig. Tenne lys, tulle seg inn i teppe og lese en bok. Altså belønne deg selv litt etter at ungen(e?) er i seng. Tenk på alt det du har gjort i løpet av dagen, og si til deg selv at da fortjener du og kose deg litt. Håper det ikke er for en veldig lang stund da!
Den lille blå smurfen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Hei Neida, ikke så helt galt, han er i Florida på messe og er borte en uke... Bare det at det er så mye reising for tiden, og det merkes med 3 små barn i hus! Men, som du sier, jeg (prøver å ) nyter det, drar på besøk, har besøk, lager usunne middager barna elsker og ser jentefilmer... ...Men der er kjedelig for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå