Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg hva hos gynykologen i dag å ho viste ikke om det var eggstokkene ho kjente eller om det var livmora vist det var eggstokkene ho kjente så trodde ho at det kansje bare hva veske så eg skal til sånn ultalyd for å sjekke noen som har vært borte i noe lignene er det farlig? ho sa det ikke hva farlig men det kan ho bare si for å ikke skremme meg:( så håper eg snart får time så dei får sjekka det om hva det kan være er livredd:( håper noen vet hva det kan være før eg blir gal:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud , hørt om , eller . ????? slitsomt å lese!

Skrevet

Det er nok evt slike væskefyllte cyster på eggstokkene, og det er helt ufarlig, og nokså vanlig;)

De vil nok ta ultralyd bare for å se om det er det, og evt hvor mange/store osv.

Skrevet

Alvorlig talt! Her legger noen inn et innlegg hvor de forklarer at de er kjemperedde for at noe kan være alvorlig galt med dem, også er det noen som gir et svar kun fokusert på skrivefeilene til HI.. Jeg blir helt matt..

HI: Masse lykke til. Jeg har ikke kjennskap til dette, men kjenner flere som har vært inne til grundigere undersøkelser av underliv fordi de har funnet abnormaliteter. Alt har gått fint med dem. Forsøk å tenk at legen din ville ha vært ærlig med deg om det var sjanse for at det var noe farlig. Lykke til på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...