lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 dumt spørsmål sikkert... men vasker dere regntøyet i vaskemaskinen når det er møkkete? eller skyller man det bare? feks i dusjen, forsvinner ikke allt møkk da?
Gjest Siklerotte Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Er vel noe sånn skylleprogram eller noe på vaskemaskinen. Jeg aner ikke, jeg bare slenger i jeg og tar litt forskjellig
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 jeg tok det på skylling i vaskemaskinen, da ble det rent.
hurra og hei! Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Alldeles ikke dumt spørsmål - jeg har lurt på det samme selv. Jeg har endt opp med å bare spyle det til vanlig, man kan jo ikke vaske regntøy hver dag.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 hehe, nei det er ikke lett å vite. fikk beskjede i barnehagen på foreldremøte om at de setter pris på om vi vasker det når det er møkkete, de minste sitter jo endel på fanget og da blir de voksne veldig møkkete. fullt forståelig, hehe. men så kom jeg å tenke på at jeg aner jo ikke åssen man vasker det, hehe!
___ Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 På de typene regntøy vi har står det vaskeanvisning som på annet tøy. Det meste kan vaskes på vanlig 40 graders program uten skyllemiddel, ikke tørketrummel. Jeg liker best å vaske og tørke regntøyet på vranga. Vi vasker regntøy i maskinen når det er møkkete inni. Hvis det bare er skittent utenpå spyler vi bare av det, eller eventuelt går over det med en svamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå