Gå til innhold

Dere har ødelagt meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi havnet tilfeldigvis i snakk med en mamma idag, barnet var lite og uten kjønnstypiske klær (Les: blottet for blå eller rosa klær). Munnen løp fra hjernen og jeg spurte om det var jente eller gutt hun hadde. Øyeblikket etter slo det meg at F***! Dette får jeg garantert lese om på dinbaby.com idag!

Jeg så det allerede "Ei tjukk dame spurte om jenta mi var gutt eller jente idag! Har jeg grunn til å være sint?".

Jeg så også for meg svarene som fortalte henne at hun hadde all rett til å være evig snurt på meg, og som i samme slengen utstyrte henne med en rekke frekke fraser hun skulle ha svart meg. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hammeren og knus pc, da er du kvitt dib og alle disse rare tankene dine.

Du er fortsatt i sonen til å kunne reddes ut av dib hønsefarm.

Skrevet

Jeg har ikke lest innlegget du refererer til. Men pokker da, folk må enten kle barna sine i noe rosa eller blått evt ha teppe som sier noe om barnets kjønn. Ellers får dem til helvete tåle å få spørsmål om det er jente eller gutt.

Syntes denne mammaen bør holde seg for god til å kalle folk tjukke.

Som sagt, jeg har ikke lest tråden, men jeg kan tenke meg til hva svar hun har fått. Idioti.

Skrevet

Rett etter at jeg posta innlegget mitt så jeg at jeg hadde misforstått hi.

Stakkars deg, på tide med en liten ferie muligens.

Skrevet

Knuse PCen og gå glipp av personligheter (virkelige og fiktive) som... ja, hadde jeg nå enda kommet på noen nick herfra så! Men jeg har altså da bitt meg merke i en tråd om frekke mennesker som spør "er det jente eller gutt?", og bare vent litt, snart er jeg hovedoppslaget her inne.

Tror jeg legger meg, så i det minste får jeg skrudd av PCen. ;)

Skrevet

Hvordan skal man se det på en nyfødt da?????????

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Ja, fort gjort å bli ødelagt her inne. Best å ha masse hardt bein i nesa her, hvis man skal trives:) Vi får begynne å si DET, istede for han eller henne da. Så får vi se om det dukker opp noen innlegg på det etterhvert her inne au:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...