Girlygirl83 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Føler meg så utrolig dårlig Begynte på lørdag. Sinnsykt slapp.. diare og oppkast. Null matlyst overhodet. Fikk feber utover natten... ringte legevakten på søndag for blir jo ekstra bekymret når man er gravid. De ville ha meg inn for å ta blodtrykk og urinprøve. Det så bra ut utenom blodtrykket som var lavt. Og veldig rask puls. Men ble nå sendt hjem igjen... Hadde time hos fastlegen idag, tirsdag. Er fremdeles dårlig. Jeg klarer rett og slett ikke sitte oppreist. Føler jeg ikke har krefter til det. Må ligge hele tiden.. Blodtrykket er veldig lavt, og jeg har en hvilepuls på 122! Våkner jo om natten av at hjertet dunker så høyt og kraftig... Men fosteret har fin puls og beveger seg bra. Symfysemål er helt fint. Så alt ser bra ut med baby da HELDIGVIS. Hun tok noen blodprøver, og må levere avføringsprøve i morgen. CRP en var på 127 hvis det sier noen noe... var visst litt høy så tyder på en infeksjon i kroppen. Jeg har aldri vært så mye syk som nå når jeg er gravid. Begynner å bli dretalei nå. Er i uke 32........ Vil ha baby trygt på utsiden... og vil ha tilbake meg selv.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Ta det helt med ro, er nok bare en ufarlig bakterie som har kommet seg inn i kroppen din Stell pent med deg selv til du blir frisk igjen, babyen har det helt fint inni magen... God bedring
Girlygirl83 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Tusen takk, var det jeg trengte å høre==) Er bedre idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå