Reveenka Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Er det sånn at vi skulle ha avtalt overlevering en av dagene? Det vanlige stedet eller et nytt? Jeg kan få det til i morgen trur eg, eller på torsdag formiddag etter ett. Hvis ingen av de dagene passer, får vi avtale noe annet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Altså........det vanlige stedet.......hvor i verden er det egentlig? Og hvilken vei kjører du da Reven? Bare lurer skjønner du;-DDD Hmmm........sambo skal i møte i byen i morgen........hmmmm.........
Reveenka Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 Hehe - det pleier å være på Jessheim - men kanskje vi kunne lurt Snulder ned til Strømmen eller no sånt? Hvis Snulder ikke kan i det hele tatt, kunne jo vi to møttes for en kopp med et eller annet i byen, for den skal jo jeg gjennom litt utpå formiddagen/tidlig ettermiddag.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Tjihiiii..........vi kan jo ringes vi:-) Se om du hører noe fra huldra da:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Skal dere ha dibbetreff uten å si i fra til meg nå da????? Ja, sånn er det bare....... Kan ikke tvinge dere til å leke med meg..... furt, furt og dobbel furt........ går å furter litt jeg:-DD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 He he he se den turte dere ikke å svare på))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Næmen kjære deg da, så klart du skal være med. Nå har jeg grint meg til det, så da kan jo du grine deg til det også.........moahahahahahaha:-) Vi kan rett og slett bare avtale treff vi:-) I byen i morgen:-) Kanskje ta det på pm da eller. Så vi ikke blir overvåket............moahahahahahaha:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Ja det høres lurt ut:o)) Pm eller sms eller mms..... ;-) Jeg er klar etter kl. 09 jeg, da er barn levert og hund luftet:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 eller pms kanskje:-) Jeg er nok ikke helt klar kl 9.......men vi kan jo ringes:-) Jeg sitter gjerne noen timer på en kafe og dingler med latte og litt deilig mat jeg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Jeg gjør også det, dingler på en kafe... Men vi snakkes, vi må vel se når de to andre kommer seg avgårde også:-D
Reveenka Skrevet 10. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2008 Øyhhh - hva skjedde her? Ble jeg skvisa ut nå? Men passer det litt sent på formiddagen? Jeg har nemlig tenkt å sove til sånn ca ett-halvto etter nattevakten min, så før det kan jo ikke jeg være med da. Men ikke tenk på meg, for all del, neida, jeg skal nok greie meg jeg........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 Hihihi, der ser du. Noen av oss tar alt for mye plass rett og slett:-) Men sambo skal på møte kl 11 og om jeg skal sitte på med ham så er jeg i byen rundt den tiden. Du er rett og slett ikke i byen før utpå ettermiddagen da? Om du sover til halvto og skal kjøre innover deretter.... Når er du ferdig på jobb, kanskje ta det før du legger deg......moahahahahaha:-)
Reveenka Skrevet 10. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. september 2008 Da kan vi jo ta det som frokostmøte i kantina vår kl nullåttenullnull!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Hahahaha, ja dette blir bare bedre og bedre! Kan du ikke finne et tomannsrom til msb og meg da? Så er vi samlet til enhver tid. Du mater og gir oss noen piller i ny og ne:-) Hahahahahaha:)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Hvis jeg kaster meg på bussen,tar toget i natt,så rekker jeg en kaffetår før jeg må hjem igjen altså ;o) Håper dere får til boxmøtet =)
Gummelillan Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Ha, ha, nå ler jeg er. Sånne tråder liker jeg!!! Starter som om den gjelder kort i overskrifte, mens teksten høres ut som en narkodeal. Og så kommer Klatten og MSB inn og kupper hele tråden og snart er det landstreff ;-) Hurra!! Elsker sånne tråder som gjør at du føler at du rett og slett bare må lese alt for ikke å gå glipp av noe. For vi vil jo ikke gå glipp av noe da. Men ble det treff i dag, eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Er ikke før i morgen om det blir:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Ja her kupper vi med god samvittighet;-D Og om Gud vil det så møtes vi kanskje i morgen, noen av oss iallefall.....men Reven er jo på jobb i natt, og vi andre er jo litt på pillekjøret for tiden, så jeg vet`a fasken jeg;-DDDDDDD Men det startet vel egentlig med denne dealen til Reven og Huldra......ble det egentlig på det faste stedet deres eller??? Skjønner ingenting jeg!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Om Gud vil........så fortsetter vi å kuppe tråder til the bitter end:-DD Nei, vet ikke om de skal møtes??? Kanskje vi skal møtes??? Kanskje noen andre skal møtes??? Kan vi ikke snakkes i løpet av formiddagen da????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Seffern kan vi det:-) Om det blir bare oss to så trenger vi kanskje ikke reise inn til byen eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Nei da blir det ikke noen Strømmen tur.... Litt for langt i feil retning. De to andre vil sikkert ikke ha noe med oss og gjøre...... siden vi lizzom ikke har hørt mer...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 Sikkert fordi vi tar disse pillene tror du ikke??? De synes vel det holdt å deale kort lizzom!!
♥Snulder Skrevet 11. september 2008 #24 Skrevet 11. september 2008 Verste trådkuppingen jeg noen sinne har sett ;=D ;=D!!! Men jeg kan egentlig ha det så godt... for jeg har jo søren ikke hatt tid til å være innom for å lese innlegg engang!!! Men jeg har da ihverfall fått overlevert kort til Reven! Flott pakke fikk jeg og! Så nå har Reven sånn cirkus 50 kort til gode;=) Kaffekoppen vil jeg gjerne være med på altså! Håper vi får til det om ikke alt for lenge!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #25 Skrevet 11. september 2008 Hihihihi, godt boxmakeren og Reven fikk uvekslet varene da;-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå