Gå til innhold

Forslag til gave til navnefest (jente)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe dyrt.....jeg er heeelt blank..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sangbok, smykkeskrin, lite smykke, armbånd, alt som du kunne ha gitt i dåpsgave.. utenom dåpsting egentlig... masse gullsmeder har masse fine gaveartikler til dåpsbarn... som ligger fra 100 lappen og opp..

Skrevet

Vi fikk et tre som vi plantet i haven vår.. Utrolig koselig gave, litt sånn symbolsk med at barnet vokser med treet;) Var den gaven vi satte størst pris på! De kom å plantet det for oss dåpsdagen:)

Skrevet

barnehagesekk, søte matbokser, en sånn hund fra fisheprice som synger/snakker/lærer (den fikk vi, stor suksess), teppe fra lillelam, bamse fra build a bear (da har du julepresangene spikra i år fremover...),

Skrevet

jeg kjøpte en liten bunadsølje til ei lita jente på navnfesten hennes. den har hun brukt hvert år siden.. kan bruke den når hun blir voksen også, som den minste øverst i halsen .

Ikke så innmari dyrt heller faktisk :)

Skrevet

Spleise med noen på trehjulssykkel? Det har vi gjort i flere dåper/ navnefester nå. En DBS blå eller rød koster 600,- Fineste gaven vi fikk selv, og alle som får dette blir kjempeglade. Den ble brukt inne fra 1 års alder før hun ble stor nok til at vi kunne ta med sykkelen ut.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Mini'en vår fikk bl.a smykker, fotoalbum/boken om meg, samekniv, min første tann/hårlokk-skrin, klær, sangbok, sølvskje, sparebøsse, spisesett (fat/kopp/tallerken), sølvkopp, penger + + + =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...