Silja FullFres McQueen Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Han deler jo rom med søstra si nå.. Men jeg vil ha eget rom til han! Nettopp fordi han/jeg har dilla på Cars! Jeg vil innrede rommet med masse Cars ting! Cars seng, Cars stoler og bord, Cars veggdekor, Cars gardiner, Cars sengetøy... You name it... Hehe... Blir nesten dårlig her jeg sitter og surfer og ser på ting.. =/ Meeen, jeg orker ikke flytte herfra NÅ, kun fordi jeg skal få tilfredsstilt mine Carslyster.. Høhø.. Så det så.
Libido- Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Huset oppi gata står fremdeles å venter på dere =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hørtes kjekt ut, å innrede nytt rom Jeg kunne tenkt meg et eget rom til gubben min!! Han znoooorker =o/
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Mm, vi må bare, må bare... *uuuuurk* Vil NÅÅÅ!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Trenger ikke eget rom for det, bare kjøp deg ørepropper.. Høhø
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 hehe, ja får kjøpe et par til meg, og et par til vesla Han vekker oss begge to til tider..
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2008 Hehe, huff da... =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå