Gå til innhold

Paralympics!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare helt utrolig bra gjort av den norske rytteren som tok sølv(? var det ikke det da?) i dag - mannen går jo med rullator, og har sterk grad av CP - og så har han DEN kontrollen på det digre dyret! For en prestasjon!

Det er synd Paralympics ikke går parallellt med OL for de funksjonsfriske, det er trist å se de nesten tomme tribunene. Er det noen som virkelig leverer utrolige prestasjoner, så er det disse deltagerne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg i at det er en prestasjon av dimensjoner det de klarer .

Jeg også kunne ønska meg at det gikk samtidig.

Skrevet

Ja det er imponerende, man blir nesten litt flau når man ser tomme tribuner...

Men det var jo ei jente med i OL i svømmig som manglet et ben. Og hun gjorde det bedre enn mange funksjonsfriske.

Se på Cato Zahl Pedersen.... en del av det han har gjort er jo way past det vi andre kan skryte av.

Skrevet

Jeg syns det er ei skam at di ikke får ol parallelt jeg.For er det noen som viser prestasjoner,så er det funksjonshemmende.Der kan man se hva trening og vilje betyr.Di greier enorme ting med store funksjonshemminger.Å det for nesten tomme tribuner.

Få ting frem i dagen sier jeg.Dette er et emne jeg kunne skrevet mye om.Men kjenner jeg blir arg,så jeg stopper nå altså.... ;o)

Skrevet

Dette er jeg helt enig i!!! Det er disse som viser de virkelig store prestasjonene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...