Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Det er helt sant, asså! Jeg har hørt det fra sikre kilder;-) Så til vinteren skal Angelica stå svart brud (blir helt rørt jeg)!! Håper de rekker det før den nye verdensborgeren ser dagens lys;-) HELL OG LYKKE TIL ANGELICA OG YPPERT!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Har de bestemt det altså? Jeg er tydligvis ikke helt oppdatert da:-) Jeg håper jeg får invitasjon ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Akkurat som du har sett de da. Slutt å drit deg ut a. Jeg tror de kommer til å bli super lykkelig;) Og Angelica kommer til å bli en feiende flott brud. (Bare hun ikke blir tjukk og feit i svangerskapet) Hun passer vel på kostholdet kan jeg tenke meg:)
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 For noen stygge løgner dere kommer med, den eneste som skal gifte seg med den kuken er meg så det så! Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Nå må du lære deg å skille mellom drøm og virkelighet The least famous Ludder! Kom over traumen, og gled deg over dette fantastiske paret.
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Fantastisk liksom, du vet ingenting tydeligvis. Denne deilige drømmen er virkelig du!
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Lær deg å takle sjalusien din du :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Sjalusien? Det er nok du som må kontrollere den, vennen. Jeg er bare lykkelig for the perfect couple jeg;)
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Du kan vel ikke annet stakkars :-(
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 De kunne vel ikke passet bedre til hverandre! Nå kan de sitte der i hver sin stol og slenge dritt til hverandre, og kose seg! Føler med barna!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 Blir en stor familie hvertfall! Misunner dem det..... Trodde ikke de hadde noe forhold i virkeligheten nemlig, så ble veldig overraska her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå